1669 پشتیبانی سریع
مقالات نمایندگی

مهمترین ویژگی های ماشین ظرفشویی بوش

427 بازدید
مهمترین ویژگی های ماشین ظرفشویی بوش

ماشین ظرفشویی یکی از وسایل خانگی هستند که امروزه بسیار مورد توجه مرم قرار گرفته اند. با توجه به شاغل شدن خانم ها در بیرون از منزل، این وسیله در اداره بخشی از امور خانه که مربوط به شستن ظروف است، کمک کننده است. لذا برندهای مختلفی اقدام به تولید و ساخت ماشین ظرفشویی براساس آخرین تکنولوژی های روز دنیا شده اند که در این میان می توان به برند بوش اشاره نمود.

بوش در زمینه تولید لوازم برقی خانگی، فعالیت زیادی داشته و توانسته است اعتبار زیادی را در میان مردم به دست بیاورد. این برند همیشه سعی بر این دارد که آخرین تکنولوژی ها را در وسایل تولیدی خود به کار ببرد تا نه تنها میزان مصرف انرژی کاهش یابد بلکه وسیله برقی بتواند به بهترین شکل ممکن کار کند و عملکرد آن افزایش یابد. در این راستا می توان به ماشین لباسشویی بوش اشاره نمود.

با توجه به این که ماشین ظرفشویی امروزه به یکی از وسایل مطرح در میان مردم تبدیل شده است، لذا بوش براساس فناوری های نوین، قابلیت های این وسیله را ارتقا داده است که در ادامه به مهمترین این ویژگی ها و قابلیت ها اشاره می کنیم:

۱-   کمترین صدا و لرزش

مهمترین مسئله که برای اهالی یک منزل آزار دهنده است، مسئله سر و صدای بیش از حد ماشین ظرفشویی در هنگام کار است. لذا بوش برای رفع این معضل، دو اقدام را انجام داده است:

–       بدنه ماشین ظرفشویی را به صورت چند لایه عایق کاری نموده و در نتیجه صدای ماشین کمتر به بیرون آن نفوذ می کند.

–       از موتور براشلس استفاده نموده که این موتور اصطکاک خیلی کمی دارد در نتیجه میزان صدا و لرزش به شدت کم می شود.

۲-   کمترین میزان مصرف آب و رق

این ماشین ظرفشویی به گونه ای طراحی شده است که در حین شست و شو، کمترین میزان آب و برق استفاده شود و البته افتی در کیفیت شست و شو رخ ندهد.

۳-   خشک کردن ظروف با زئولیت

یکی از ویژگی های مهم ماشین ظرفشویی بوش، استفاده از ماده شیمیایی زئولیت به منظور خشک کردن ظروف است. نحوه عمل این ماده به این صورت است که زئولیت تمایل بسیار زیادی به جذب آب دارد لذا آب روی ظروف را جذب می کند و جالب است بدانید که زئولیت پس از جذب آب، به شدت گرما تولید می کند پس این گرما سبب خشک شدن ظروف شده و انرژی برق برای خشک کردن ظروف کمتر استفاده می شود.

۴-   عدم نیاز به شست و شوی اولیه

در برخی از برندهای ماشین ظرفشویی، باید قبل از گذاشتن ظروف در وسیله، شست و شوی اولیه صورت گیرد تا ماشین ظرفشویی به خوبی بتواند وظیفه خود را انجام دهد در صورتی که در ماشین ظرفشویی بوش نیاز به این شست و شوی اولیه نیست.

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

 1669