1669 پشتیبانی سریع

نمایندگی مجاز پاناسونیک

604 بازدید
تعمیر ماشین لباسشویی

اکثر مردم با برند پاناسونیک در تولید لوازم خانگی آشنا هستند و می دانند که این برند جایگاه بسیار معتبر و بالایی در جهان به خود اختصاص داده است به همین منظور افراد زیادی برای خرید از این برند ترغیب می شوند. لذا برای ارائه خدمات پس از فروش و حمایت از محصول در زمان خراب شدن، اورژانس سرویس، نمایندگی مجاز پاناسونیک را تاسیس کرده است که محصولات این برند، در مرکزی معتبر تعمیر شوند.

 

شماره تماس های نمایندگی مجاز پاناسونیک

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

۱۶۶۹

شماره تماس های شمال تهران

 

۰۲۱۲۲۲۲۸۳۰۰

 

۰۲۱۲۲۰۹۷۷۱۷

 

شماره تماس های جنوب تهران

 

۰۲۱۸۸۰۴۶۹۹۵

 

۰۲۱۶۶۴۷۹۰۴۰

 

شماره تماس های غرب تهران

 

۰۲۱۲۲۱۷۵۱۰۸

 

۰۲۱۴۴۴۰۱۸۱۱

 

شماره تماس های شرق تهران

 

۰۲۱۲۲۴۸۷۲۶۷

 

۰۲۱۷۷۰۴۳۴۶۶

 

شماره تماس های مرکز تهران

 

۰۲۱۸۸۱۰۹۴۵۴

 

۰۲۱۶۶۴۷۹۰۴۰

 

شماره تماس های کرج

 

۰۲۶۳۲۵۴۷۰۰۷

 

۰۲۶۹۱۰۱۱۳۸۳

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

پاناسونیک یکی از مهمترین فعالان عرصه تولید لوازم برقی خانگی است که تنوع زیادی در تولید انواع محصولات دارد و توانسته است در این زمینه به موفقیت زیادی دست یابد. از جمله این محصولات عبارتند از:

مهمترین ویژگی ماکروویو پاناسونیک در کنار تمام ویژگی های عالی آن، کارایی بسیار بالای این وسیله در کنار تعداد برنامه های بیشتر برای استفاده بیشتر از این وسیله است.

پاناسونیک سعی کرده است که از متدهایی در ساخت ماشین لباسشویی استفاده کند تا هم کیفیت شستن لباس ها افزایش یابد و هم میزان مصرف آب و برق به حداکثر ممکن کاهش یابد.

پاناسونیک در طراحی و ساخت ماشین ظرفشویی، به تعداد جمعیت خانواده اهمیت داده است لذا شما می توانید براساس تعداد نفرات خانواده، ماشین ظرفشویی مناسب خود را انتخاب نمایید.

آن چه که ویژگی بارز یخچال و فریزرهای پاناسونیک است، کمترین میزان مصرف انرژی است که اگر به برچسب انرژی آن دقت داشته باشید، این مورد را خوبی مشاهده خواهید نمود.

ظاهر زیبا، رنگ بندی و از همه مهمتر، طراحی فضای داخلی به منظور افزایش حجم فضا بدون تغییر در اندازه یخچال ساید بای ساید، از جمله موارد مهم در ساخت ساید بای ساید است که به خوبی در برند پاناسونیک به کار رفته است.

 

آشنایی با ما

 

 

همان گونه که گفتیم، برند پاناسونیک اعتبار زیادی در میان مردم دارد و این اعتبار را مدیون فاکتورهای مختلفی من جمله کیفیت در تولید، روند فروش مناسب و همچنین استفاده از تکنولوزی های روز دنیا در ساخت لوازم برقی خانگی است. اما پاناسونیک برای این که بتواند در کنار اعتبار، رضایت مشتریان را نیز همیشه افزایش دهد، نمایندگی های مجاز را راه اندازی کرده است تا پس از خرید، مشتریان از خدمات پس از فروش بهره مند شوند.

برای همین منظور، اورژانس سرویس نیز تیم تعمیرکاران متخصص تعمیر لوازم خانگی پاناسونیک را در مرکز تعمیرگاه مجاز پاناسونیک مشغول به کار نموده است تا تنها با یک تماس از جانب مشتری، تعمیرکاران در اسرع وقت به منزل فرد اعزام و تعمیرات را در محل انجام دهند.

نمایندگی های مجاز پاناسونیک – نمایندگی های مجاز پاناسونیک در تهران – تعمیرگاه مجاز پاناسونیک شیراز – تعمیرگاه مجاز لباسشویی پاناسونیک – تعمیرگاه مجاز پاناسونیک در ایران – تعمیرگاه مجاز پاناسونیک تهران – تعمیرگاه مجاز پاناسونیک تهران – نمایندگی مجاز تعمیرات پاناسونیک تهران – تعمیرگاه مجاز پاناسونیک در تهران – تعمیرگاه مجاز پاناسونیک ماکروویو – تعمیرگاه مجاز مایکروویو پاناسونیک – تعمیرگاه مجاز پاناسونیک در کرج – تعمیرگاه مجاز پاناسونیک در کرج – نمایندگی مجاز پاناسونیک در ایران – تعمیرگاه مجاز پاناسونیک در تهران – نمایندگی مجاز تعمیرات پاناسونیک در تهران – نمایندگی های مجاز پاناسونیک در تهران

 1669