1669 پشتیبانی سریع

نمایندگی مجاز تکنوگاز

672 بازدید
تعمیر ماکروفر

امروزه در عرصه تولید لوزام برقی خانگی، برندهای مختلفی وجود دارد که تکنوگاز نیز از جمله این برندها است و به خوبی توانسته است توانایی های خود را در تولید مناسب، به نمایش بگذارد. اما مشتریان زمانی که قصد دارند از یک برند خریداری کنند، به مسئله خدمات پس از فروش هم اهمیت می دهند. به همین منظور، اورژانس سرویس با تاسیس نمایندگی مجاز تکنوگاز ، از وسایل خانگی این برند حمایت نموده و با تیم متخصص خود خرابی های رخ داده در وسایل خانگی تکنوگاز را تعمیر می کند.

 

شماره تماس های نمایندگی مجاز تکنوگاز

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

۱۶۶۹

شماره تماس های شمال تهران

 

۰۲۱۲۲۲۲۸۳۰۰

 

۰۲۱۲۲۰۹۷۷۱۷

 

شماره تماس های جنوب تهران

 

۰۲۱۸۸۰۴۶۹۹۵

 

۰۲۱۶۶۴۷۹۰۴۰

 

شماره تماس های غرب تهران

 

۰۲۱۲۲۱۷۵۱۰۸

 

۰۲۱۴۴۴۰۱۸۱۱

 

شماره تماس های شرق تهران

 

۰۲۱۲۲۴۸۷۲۶۷

 

۰۲۱۷۷۰۴۳۴۶۶

 

شماره تماس های مرکز تهران

 

۰۲۱۸۸۱۰۹۴۵۴

 

۰۲۱۶۶۴۷۹۰۴۰

 

شماره تماس های کرج

 

۰۲۶۳۲۵۴۷۰۰۷

 

۰۲۶۹۱۰۱۱۳۸۳

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

تکنوگاز در زمینه تولید لوازم خانگی به خوبی فعالیت داشته و توانسته است تنوع زیادی را در تولیدات محصولات خانگی ارائه کند. در ادامه به برخی از مهمترین محصولات تکنوگاز اشاره می کنیم:

تکنوگاز در طراحی و ساخت ماکروویو نه تنها به مسئله کارایی بلکه به ظاهر نیز اهمیت داده و انواع رومیزی و توکار ماکروویو را متناسب با دکوراسیون آشپزخانه ها طراحی کرده است.

طراحی زیبا، مصرف کم انرژی، شست و شوی با کیفیت و همچنین تعداد برنامه های بیشتر در شستن لباس ها، از جمله ویژگی های بارز ماشین لباسشویی تکنوگاز است.

امروزه با توجه به شاغل شدن خانم ها در بیرون منزل، فرصت کمی برای آن ها به جهت رسیدگی به امور داخلی خانه باقی می ماند و همین امر سبب شده است که تکنولوژی به کمک آمده و برای مثال با ساخت ماشین ظرفشویی، امر شستن ظروف را از لیست کارهای خانم ها حذف کرده است. ماشین ظرفشویی تکنوگاز نیز براساس به روزترین تکنولوژی ها ساخته شده است.

در زمان خرید یخچال و فریزر باید به بر چسب انرژی توجه داشت تا برندی انتخاب گردد که در کنار تمام ویژگی ها، کمترین مصرف انرژی را داشته باشد.  در این مورد می توان یخچال فریزرهای تکنوگاز را یک برند مناسب معرفی نمود.

 

آشنایی با ما

 

 

ساید بای ساید تکنوگاز از آخرین اصول طراحی و ساخت ساید بای ساید استفاده نموده تا بتواند هم کارایی یخچال را بیشتر نماید و هم این که از نظر ظاهری، یخچال جذابیت بیشتری داشته باشد.

اگر بخواهیم مهمترین اهداف نمایندگی مجاز تکنوگاز را مطرح کنیم باید این گونه بیان کنیم که افزایش اعتبار در میان مشتریان، افزایش رضایتمندی، حمایت از کالا پس از فروش و در نهایت ارائه خدمات مناسب و با کیفیت برای تعمیرات لوازم خانگی این برند، از مهترین اهداف نمایندگی مجاز تکنوگاز است.

با توجه به آن چه گفته شد، اورژانس سرویس با تاسیس تعمیرگاه مجاز تکنوگاز تیمی از تعمیرکاران را گرد هم آورده و شرایط را به گونه ای فراهم کرده است که با تماس شما با قسمت پشتیبانی، تعمیرکار متخصص تعمیر تکنوگاز به منزل شما اعزام گشته و تعمیرات را در منزل و بدون نیاز به انتقال به نمایندگی، انجام می دهد.

تعمیر تکنوگاز – تعمیرات تکنوگاز – نمایندگی تعمیر تکنوگاز – تعمیر یخچال تکنوگاز – تعمیر یخچال تکنوگاز – تعمیرات تخصصی تکنوگاز – نمایندگی تعمیر تکنوگاز

 1669