1669 پشتیبانی سریع

نمایندگی مجاز فریجیدر

726 بازدید
تعمیر ساید بای ساید

با توجه به این که لوازم خانگی از جمله پر مصرف ترین وسایل در میان مردم هستند لذا برندهای مختلف در زمینه تولید این لوازم فعالیت دارند. مشتریان در زمان خرید از هر برند به این مسئله توجه دارند که آیا این برند خدمات پس از فروش را ارائه می کند یا خیر. به همین منظور، اورژانس سرویس با تاسیس تعمیرگاه مجاز فریجیدر شرایط برای مشتریان این برند فراهم نموده است تا پس از خرید از این برند، از خدمات پس از فروش آن بهره مند شوند.

 

شماره تماس های نمایندگی مجاز فریجیدر

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

۱۶۶۹

شماره تماس های شمال تهران

 

۰۲۱۲۲۲۲۸۳۰۰

 

۰۲۱۲۲۰۹۷۷۱۷

 

شماره تماس های جنوب تهران

 

۰۲۱۸۸۰۴۶۹۹۵

 

۰۲۱۶۶۴۷۹۰۴۰

 

شماره تماس های غرب تهران

 

۰۲۱۲۲۱۷۵۱۰۸

 

۰۲۱۴۴۴۰۱۸۱۱

 

شماره تماس های شرق تهران

 

۰۲۱۲۲۴۸۷۲۶۷

 

۰۲۱۷۷۰۴۳۴۶۶

 

شماره تماس های مرکز تهران

 

۰۲۱۸۸۱۰۹۴۵۴

 

۰۲۱۶۶۴۷۹۰۴۰

 

شماره تماس های کرج

 

۰۲۶۳۲۵۴۷۰۰۷

 

۰۲۶۹۱۰۱۱۳۸۳

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

فریجیدر در زمینه تولید لوازم خانگی، تنوع زیادی داشته است و سعی کرده با تیم سازندگی با تجربه خود بتواند انواع مختلفی از لوازم خانگی را تولید نماید. در ادامه به برخی از این وسایل اشاره خواهیم نمود:

فریجیدر در طراحی ماکروویو، دکوراسیون آشپزخانه را نیز در نظر گرفته است و بر این اساس، انواع رومیزی و توکار را وارد بازار نموده است.

با توجه به این که در ماشین های لباسشویی حتما باید آب و برق همزمان استفاده شود لذا در ماشین لباسشویی فریجیدر طراحی و ساخت به گونه ای صورت گرفته است که در کنار شست و شوی با کیفیت، کمترین میزان آب و برق مصرف شود.

فریجیدر با توجه به تفاوت در تعداد جمعیت خانوارها، سعی کرده است این موضوع را در ساخت ماشین ظرفشویی لحاظ کند و در نتیجه محدوده انتخاب را برای مشتریان بیشتر نماید.

شاید بتوان مهمترین ویژگی یخچال و فریزرهای فریجیدر را، کمترین میزان مصرف انرژی این وسایل از این برند دانست که برچسب انرژی، گواه این مسئله است.

انواع مختلف یخچال های ساید بای ساید فریجیدر در رنگ بندی های متنوع وجود دارد و در نتیجه برای سلائق مختلف جذابیت خاص به وجود آمده است.

 

آشنایی با ما

 

 

نمایندگی های مجاز فریجیدر به منظور افزایش اعتبار در میان مشتریان راه اندازی شده است. زمانی که مشتری بداند برند مورد نظر از کالاهای خود حمایت نموده و برای تعیمرات این وسایل، نمایندگی هایی را در نظر گرفته است تا تعمیرات به صورت تخصصی صورت گیرد، به برند مورد نظر اعتماد نموده و شانس خرید افزایش می یابد.

مرکز اورژانس سرویس تیمی از تعمیرکاران متخصص تعمیر لوازم خانگی فریجیدر را در تعمیرگاه مجاز این برند تشکیل داده است که هر کدام در زمینه ای تخصص دارند لذا زمانی که شما با قسمت پشتیبانی تماس می گیرید، بسته به نوع خرابی، تعمیرکار متخصص به منزل شما اعزام می گردد.

نمایندگی مجاز فریجیدر – تعمیرگاه مجاز فریجیدر – نمایندگی مجاز لباسشویی فریجیدر  تعمیرگاه مجاز یخچال فریجیدر – نمایندگی مجاز لباسشویی فریجیدر – تعمیر فریجیدر – تعمیرات فریجیدر -تعمیر ماشین لباسشویی فریجیدر – تعمیر یخچال فریزر فریجیدر- تعمیر یخچال فریجیدر – تعمیر لباسشویی فریجیدر – تعمیر ساید فریجیدر – تعمیر ماکروویو فریجیدر – تعمیر گاه فریجیدر – نمایندگی تعمیر فریجیدر – تعمیر یخچال فریزر فریجیدر – تعمیر فریزر فریجیدر – تعمیرات یخچال فریجیدر – تعمیر یخچال فریجیدر – نمایندگی تعمیر یخچال فریجیدر – تعمیر ساید فریجیدر – تعمیر ماشین لباسشویی فریجیدر – تعمیر لباسشویی فریجیدر – نمایندگی تعمیر فریجیدر – تعمیر ماکروویو فریجیدر – تعمیر گاه مرکزی فریجیدر – تعمیر گاه مجاز فریجیدر – تعمیر گاه فریجیدر

 1669