1669 پشتیبانی سریع

نمایندگی مجاز ال جی در تبریز

788 بازدید
تعمیرات در تبریز

نمایندگی مجاز ال جی در تبریز :  شرکت ال جی نمایندگی‌های مجاز خود را در سراسر جهان دارد که محصولات ال جی را به مشتریان عرضه می‌کنند. در ایران نیز شرکت‌ها و فروشگاه‌هایی وجود دارند که نمایندگی مجاز ال جی را دارند و محصولات این شرکت را به فروش می‌رسانند. برای پیدا کردن نمایندگی مجاز ال جی در نزدیکی خود، می‌توانید به وب‌سایت رسمی ال جی مراجعه کنید و یا از طریق راه‌های ارتباطی با شرکت، اطلاعات لازم را دریافت کنید.

 

مناطق تحت پوشش نمایندگی مجاز ال جی در تبریز

 

۱- ائل گلی -گلشهر – پرواز-رجایی شهر -زعفرانیه-خاوران-یاغچیان – فردوس -دادگستری -باخچه بان
۲- ولیعصر- رشدیه – استانداری – نصر -باغمیشه – مرزداران-الهیه -ولی امر-گلکار -گلپارک
۳- عباسی – ششگلان – چایکنار – آبرسان – گلگشت – امام خمینی
۴- منصور – ششگلان – شهید بهشتی – ساعت – بازار – ۱۷ شهریور- شهناز- شریعتی -حافظ- باغشمال – ارتش – پاستور
۵- منظریه – نصف راه – لاله – رسالت – اندیشه – رازی -جلالیه – ابوریحان – راه آهن -قطران

۶- قرآغاج-بهار – استاد جعفری – خانه سازی – شمس تبریزی – شهرک ارم-شهرک نور – حکم آباد

 

شماره تماس نمایندگی مجاز ال جی در تبریز

 

۰۴۱۳۳۸۶۹۶۹۲

 

۰۹۹۲۹۸۶۵۹۷۴

 

آدرس دفتر  : یاغچیان اول خیابان توحید نبش شفای ۲

 

بله، ال جی یک شرکت بزرگ و معروف در زمینه تولید محصولات الکترونیکی است. این شرکت محصولات متنوعی را تولید می‌کند که شامل تلویزیون‌ها، گوشی‌های هوشمند، لپ تاپ‌ها، مانیتورها، یخچال‌ها، ماشین لباسشویی‌ها، دستگاه‌های تصفیه آب و چندین دستگاه الکترونیک دیگر می‌شود.

محصولات ال جی با کیفیت بالا، طراحی زیبا و قابلیت‌های فراوان شناخته می‌شوند. به عنوان مثال، تلویزیون‌های ال جی اغلب از فناوری OLED برای نمایش تصاویر با کیفیت بالا استفاده می‌کنند و دارای ویژگی‌هایی همچون HDR، تنظیمات صدا و تصویر، هوش مصنوعی و قابلیت اتصال به اینترنت و برنامه‌های اینترنتی هستند.

گوشی‌های هوشمند ال جی نیز دارای ویژگی‌های بسیاری هستند که شامل دوربین‌های با کیفیت، پردازنده‌های قوی، صفحه‌نمایش با کیفیت و بزرگ، باتری با ظرفیت بالا و سیستم عامل اندروید می‌شوند.

به طور کلی، محصولات ال جی در بسیاری از زمینه‌های الکترونیکی شناخته شده‌اند و با توجه به نیازها و سلیقه شما، شاید بتوانید یک محصول ال جی مناسب را برای خود انتخاب کنید.