1669 پشتیبانی سریع

نمایندگی مجاز بکو در تبریز

850 بازدید
تعمیرات در تبریز

نمایندگی مجاز بکو در تبریز : بکو یک شرکت بزرگ تولید کننده محصولات الکترونیکی است، از جمله تلویزیون‌ها، یخچال‌ها، ماشین لباسشویی‌ها، دستگاه‌های تصفیه آب و غیره. در صورت بروز مشکل در محصولات بکو، بهتر است به یک مرکز تعمیرات مجاز بکو مراجعه کنید تا تعمیرات لازم را انجام دهند.

 

مناطق تحت پوشش نمایندگی مجاز بکو در تبریز

 

۱- ائل گلی -گلشهر – پرواز-رجایی شهر -زعفرانیه-خاوران-یاغچیان – فردوس -دادگستری -باخچه بان
۲- ولیعصر- رشدیه – استانداری – نصر -باغمیشه – مرزداران-الهیه -ولی امر-گلکار -گلپارک
۳- عباسی – ششگلان – چایکنار – آبرسان – گلگشت – امام خمینی
۴- منصور – ششگلان – شهید بهشتی – ساعت – بازار – ۱۷ شهریور- شهناز- شریعتی -حافظ- باغشمال – ارتش – پاستور
۵- منظریه – نصف راه – لاله – رسالت – اندیشه – رازی -جلالیه – ابوریحان – راه آهن -قطران
۶- قرآغاج-بهار – استاد جعفری – خانه سازی – شمس تبریزی – شهرک ارم-شهرک نور – حکم آباد

 

شماره تماس نمایندگی مجاز بکو در تبریز

 

۰۴۱۳۳۸۶۹۶۹۲

 

۰۹۹۲۹۸۶۵۹۷۴

 

آدرس دفتر  : یاغچیان اول خیابان توحید نبش شفای ۲

 

شرکت بکو نیز نمایندگی‌های مجاز بکو خود را در سراسر جهان دارد که به تعمیرات محصولات آن اختصاص دارند. برای پیدا کردن نمایندگی مجاز بکو در نزدیکی خود، می‌توانید به وب‌سایت رسمی بکو مراجعه کنید و یا از طریق راه‌های ارتباطی با شرکت، اطلاعات لازم را دریافت کنید.

همچنین، در بسیاری از کشورها، شرکت‌های تعمیراتی مستقل وجود دارند که به تعمیرات محصولات الکترونیکی مختلف، از جمله محصولات بکو، می‌پردازند. در صورتی که به دنبال مرکز تعمیرات مستقل هستید، می‌توانید با جستجوی آنلاین یا با پرسش از دوستان و آشنایان خود، اطلاعات لازم را بدست آورید.

 

تعمیر یخچال بکو در تبریز

 

در صورتی که یخچال بکو شما دچار مشکل شده است، بهتر است به یک مرکز تعمیرات مجاز بکو مراجعه کنید تا تعمیرات لازم را انجام دهند. تعمیرات یخچال بکو ممکن است شامل تعویض قطعات خراب، تعمیر مدار الکترونیکی، شستشوی فیلترها و یا شستشوی بخش‌های داخلی یخچال باشد.

قبل از اینکه به مرکز تعمیرات بروید، بهتر است که مشکل دقیق یخچال را تشخیص دهید. به عنوان مثال، اگر یخچال شما به طور کامل کار نمی‌کند، باید بررسی کنید که آیا برق به آن می‌رسد یا خیر. همچنین، اگر یخچال شما از کار افتاده و یخ زده است، ممکن است داشتن دمای بالا، خرابی در مدار الکترونیکی یا فیلترهای خراب باشد.

در هر صورت، بهتر است تعمیرات یخچال را به تعمیرکاران مجاز بکو بسپارید تا بتوانند با استفاده از قطعات اصلی و با دانش فنی لازم، مشکل شما را حل کنند.