1669 پشتیبانی سریع
مقالات نمایندگی

مشکلات متداول در یخچال های ساید بای ساید

387 بازدید
مشکلات متداول در یخچال های ساید بای ساید

یخچال های ساید بای ساید یکی از به روزترین و جدیدترین یخچال های امروزی هستند که تکنولوژی های بسیار پیشرفته در آن ها قرار دارد و به همین دلیل افراد زیادی علاقه به استفاده از این قبیل یخچال ها دارند. اما نکته مهم این است که مسلما تکنولوژی های پیشرفته، نیاز به اطلاعات بیشتری برای استفاده دارند و این قانون نیز در مورد یخچال های ساید بای ساید صدق می کند. در زمان خرابی و نیاز به تعمیر یخچال های ساید بای ساید، نیاز به یک تعمیرکار متخصص است که به خوبی اطلاعات کافی در مورد این یخچال ها داشته باشد و بتواند به خوبی عیب یابی را انجام داده و مشکل را رفع نماید. برای این منظور، اولین اقدام این است که شما به عناون یک تعمیرکار یخچال ساید بای ساید، از مشکلات متداول که ممکن است برای یخچال های ساید بای ساید رخ دهد آگاهی داشته باشید تا به خوبی بتوانید مشکل رخ داده را بر طرف نمایید. در ادامه مقاله قبل، در این مقاله ما به دو عیب رایج دیگر در یخچال های ساید بای ساید می پردازیم.

مشکل اول:

یخچال ساید بای ساید بیش از اندازه سرد می شود.

شاید شما با این مشکل برخورد کرده اید که به دلیل سرمای زیاد داخل یخچال ساید بای ساید، میوه ها و مواد غذایی در قسمت یخچال، یخ زده اند. این عیب دلایلی دارد:

۱-   گاها ممکن است که شما براساس تغییر فصل، کم شدن بار یخچال و… دما یخچال را تغییر دهید. توجه داشته باشید که این تغییر دما تا زمان ثابت شدن برای یخچال های ساید بای ساید تقریبا ۴۸ ساعت زمان می برد پس صبر کنید تا این زمان رفع شود و بعد مجددا هوای داخل را کنترل کنید که زیاد سرد هست یا خیر.

۲-   یخچال های ساید بای ساید برای تولید یخ، مجبور هستند دمای فضای داخلی را زیاد پایین بیاورند لذا اگر از یخ ساز استفاده نمی کنید، شلنگ آب ورودی به یخ ساز را قطع کنید تا این بخش غیر فعال شود.

۳-   توجه داشته باشید که زمانی که یخ زیادی از قسمت یخ ساز خارج می کنید، یخچال ساید بای ساید باید دمای داخلی را بسیار پایین بیاورد تا یخ ساز را پر کند پس در این حال حداقل ۲۴ ساعت صبر کنید و اگر پس از این مدت باز هم دمای یخچال بسیار سرد بود، به نمایندگی تعمیرات یخچال ساید بای ساید اطلاع دهید.

مشکل دوم:

فضای داخلی یخچال ساید بای ساید هوای گرم دارد.

۱-   اگر دمای یخچال ساید بای ساید را به تازگی تغییر داده اید، ابتدا ۴۸ ساعت صبر کنید تا دما ثابت شود و بعد ملاحظه نمایید آیا همچنان هوای داخل گرم است یا خیر.

۲-   تنظیمات کشوها را بررسی نمایید. توصیه می کنید که کشوها را مجددا تنظیم کنید تا جریان هوا تغییر نموده و هوای داخلی سرد شود.

۳-   اگر با دو مورد فوق، باز هم عیب بر طرف نشد، مشکل را با نمایندگی تعمیرات یخچال ساید بای ساید در میان بگذارید.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

 1669