1669 پشتیبانی سریع

نمایندگی مجاز زیرووات

929 بازدید
تعمیر ساید بای ساید زیرووات

در بررسی نیاز های مشتریان لوازم خانگی وجود مرکزی سازمان یافته جهت ارائه خدمات پس از فروش به چشم می خورد. از این رو اورژانس سرویس پس از ایجاد این مرکز و ارائه خدمات تعمیر لوازم خانگی به صورت گسترده با تاسیس نمایندگی مجاز زیرووات و سایر برند ها خدمات رسانی خود را تکمیل نمود.

 

شماره تماس های نمایندگی مجاز زیرووات

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

۱۶۶۹

شماره تماس های شمال تهران

 

۰۲۱۲۲۲۲۸۳۰۰

 

۰۲۱۲۲۰۹۷۷۱۷

 

شماره تماس های جنوب تهران

 

۰۲۱۸۸۰۴۶۹۹۵

 

۰۲۱۶۶۴۷۹۰۴۰

 

شماره تماس های غرب تهران

 

۰۲۱۲۲۱۷۵۱۰۸

 

۰۲۱۴۴۴۰۱۸۱۱

 

شماره تماس های شرق تهران

 

۰۲۱۲۲۴۸۷۲۶۷

 

۰۲۱۷۷۰۴۳۴۶۶

 

شماره تماس های مرکز تهران

 

۰۲۱۸۸۱۰۹۴۵۴

 

۰۲۱۶۶۴۷۹۰۴۰

 

شماره تماس های کرج

 

۰۲۶۳۲۵۴۷۰۰۷

 

۰۲۶۹۱۰۱۱۳۸۳

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

محصولات زیرووات Zerowatt شامل لوازم خانگی است که با کیفیت مطلوب و مورد نظر مشتری به بازار عرضه گردیده. ارائه محصولاتی کلیدی و شاخص نظیر یخچال فریزر زیرووات Zerowatt، ماکروویو زیرووات Zerowatt، ساید بای ساید زیرووات Zerowatt، ماشین لباسشویی زیرووات Zerowatt و ماشین ظرفشویی زیرووات Zerowatt موجب تشکیل مرکز خدمات پس از فروش زیرووات Zerowatt در اورژانس سرویس شده است.

ماکروویو زیرووات به جهت کاربرد فراوان آن و بازدهی مناسب به مصرف کننده از شاخص های تولیدی زیرووات محسوب می شود که مورد توجه مشتریان قرار گرفته است.

شست و شوی لباس ها با کیفیت مناسب و تمیزی چند برابر ضمن استفاده محدود از برق و آب یکی از مزیت های خرید ماشین لباسشویی زیرووات Zerowatt است.

ماشین ظرفشویی زیرووات Zerowatt نیز یکی از پر طرفدار ترین محصولات زیرووات به حساب می آید. صرفه جویی در زمان شست و شو و بازدهی مناسب و تمیزی چند برابر ظروف از مزایای این محصول است.

در راستای معرفی محصولات زیرووات به یخچال فریزر زیرووات Zerowatt اشاره می کنیم که به جهت شاخص مصرف انرژی آ A دارای محبوبیت بسیاری نزد مشتریان است. مدل های متعدد و طراحی زیبا در یخچال فریزر این برند موجب تشویق مصرف کنندگان به خرید این محصول است.

ساید بای ساید زیرووات Zerowatt حاصل نیاز سنجی دقیق مشتریان در بازار هدف بود. طراحی و ساخت وسیله ای که نیاز های مشتری مبنی بر استفاده از حداقل فضای داخلی یخچال در مقابل طراحی مناسب و اشغال فضایی نه چندان زیاد در محیط خارجی، از پارامتر های مهم در طراحی ساید بای ساید محسوب می شود.

به وضوح می توان دید اولین نگرانی مشتریان پس از خرید لوازم خانگی خدمات پس از فروش آن است. بر همین اساس و پیرو ساز و کار اصلی اورژانس سرویس فعالیت نمایندگی های مجاز زیرووات Zerowatt و سایر برند ها آغاز شد. هدف نمایندگی زیرووات Zerowatt ارائه خدمات حرفه ای و تخصصی لوازم خانگی این برند است و هم سو با این هدف اقداماتی نظیر آموزش نیروهای متخصص جهت تعمیر یک برند خاص از لوازم خانگی صورت گرفته. با این اقدامات می توان انتظار داشت خدمات با کیفیت و مطابق با استاندارد های بین المللی در اختیار مشتریان عزیز قرار گیرد.
اورژانس سرویس همان طور که از نام آن تداعی می شود؛ به صورت هدفمند و مستمر در راستای ارائه خدمات تعمیر لوازم خانگی به صورت اورژانسی و در مدت زمان بسیار کوتاه گام بر می دارد. هم اکنون نیز یکی از معدود نمایندگی های مجاز تعمیرات محسوب میشود که در کوتاه ترین زمان ممکن نیروی متخصص تعمیرات را به محل مشتری اعزام می نماید.

نمایندگی زیرووات در تهران -نمایندگی زیرووات در کرج – تعمیر ماشین لباسشویی زیرووات – تعمیر ماشین ظرفشویی زیرووات – تعمیر لباسشویی زیرووات-تعمیر ظرفشویی زیرووات- نمایندگی تعمیر زیرووات – تعمیر گاه زیرووات

 1669