1669 پشتیبانی سریع

نمایندگی مجاز سامسونگ در تبریز

1001 بازدید
تعمیرات در تبریز

نمایندگی مجاز سامسونگ در تبریز : سامسونگ یکی از بزرگترین شرکت‌های تولید کننده محصولات الکترونیکی در جهان است، از جمله تلویزیون، تلفن همراه، لپ تاپ، لوازم خانگی و غیره. در صورتی که محصول شما دچار مشکل شده است، بهترین راه حل این است که به یک مرکز تعمیرات مجاز سامسونگ مراجعه کنید تا تعمیرات لازم را انجام دهند.

 

مناطق تحت پوشش مرکز نمایندگی مجاز سامسونگ در تبریز

 

۱- ائل گلی -گلشهر – پرواز-رجایی شهر -زعفرانیه-خاوران-یاغچیان – فردوس -دادگستری -باخچه بان
۲- ولیعصر- رشدیه – استانداری – نصر -باغمیشه – مرزداران-الهیه -ولی امر-گلکار -گلپارک
۳- عباسی – ششگلان – چایکنار – آبرسان – گلگشت – امام خمینی
۴- منصور – ششگلان – شهید بهشتی – ساعت – بازار – ۱۷ شهریور- شهناز- شریعتی -حافظ- باغشمال – ارتش – پاستور
۵- منظریه – نصف راه – لاله – رسالت – اندیشه – رازی -جلالیه – ابوریحان – راه آهن -قطران
۶- قرآغاج-بهار – استاد جعفری – خانه سازی – شمس تبریزی – شهرک ارم-شهرک نور – حکم آباد

 

شماره تماس مرکز نمایندگی مجاز سامسونگ در تبریز

 

۰۴۱۳۳۸۶۹۶۹۲

 

۰۹۹۲۹۸۶۵۹۷۴

 

آدرس دفتر  : یاغچیان اول خیابان توحید نبش شفای ۲

 

تعمیرات سامسونگ ممکن است شامل تعویض قطعات خراب، تعمیر مدار الکترونیکی، شستشوی فیلترها و یا شستشوی بخش‌های داخلی محصول باشد. قبل از اینکه به مرکز تعمیرات بروید، بهتر است مشکل دقیق محصول خود را تشخیص دهید. به عنوان مثال، اگر تلویزیون شما به طور کامل کار نمی‌کند، باید بررسی کنید که آیا برق به آن می‌رسد یا خیر. همچنین، اگر لپ تاپ شما اجرا نمی‌شود، ممکن است دلایل مختلفی از جمله مشکل در باتری، هارد دیسک یا مدار الکترونیکی باشد.

در هر صورت، بهتر است تعمیرات محصول سامسونگ را به تعمیرکاران مجاز سامسونگ بسپارید تا بتوانند با استفاده از قطعات اصلی و با دانش فنی لازم، مشکل شما را حل کنند. همچنین، بهتر است از قبل با شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت سامسونگ آشنا شوید و از این خدمات در صورت نیاز بهره‌مند شوید.

شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت سامسونگ بسته به نوع محصول و منطقه جغرافیایی متفاوت است. در اکثر محصولات سامسونگ، یک دوره گارانتی معمولاً حداقل یک سال است و شامل تعمیر و تعویض قطعات خراب در صورت نیاز می‌شود.