1669 پشتیبانی سریع

نمایندگی مجاز ادمیرال

677 بازدید
تعمیر ساید بای ساید

با توجه به این که ادمیرال یکی از برندهای مطرح شده در زمینه لوازم خانگی است لذا باید نمایندگی هایی برای پشتیبانی از وسایل این برند وجود داشته باشد تا مشتری در زمان خرید، از این بابت مطمئن باشد که در صورت خراب شدن وسیله، می تواند تعمیرات را به تعمیرکاران متخصص بسپارد. اورژانس سرویس برای کمک در این زمینه، تعمیرگاه مجاز ادمیرال را تاسیس نموده و مشتریان این برند را حمایت می کند.

 

شماره تماس های نمایندگی مجاز ادمیرال

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

۱۶۶۹

شماره تماس های شمال تهران

 

۰۲۱۲۲۲۲۸۳۰۰

 

۰۲۱۲۲۰۹۷۷۱۷

 

شماره تماس های جنوب تهران

 

۰۲۱۸۸۰۴۶۹۹۵

 

۰۲۱۶۶۴۷۹۰۴۰

 

شماره تماس های غرب تهران

 

۰۲۱۲۲۱۷۵۱۰۸

 

۰۲۱۴۴۴۰۱۸۱۱

 

شماره تماس های شرق تهران

 

۰۲۱۲۲۴۸۷۲۶۷

 

۰۲۱۷۷۰۴۳۴۶۶

 

شماره تماس های مرکز تهران

 

۰۲۱۸۸۱۰۹۴۵۴

 

۰۲۱۶۶۴۷۹۰۴۰

 

شماره تماس های کرج

 

۰۲۶۳۲۵۴۷۰۰۷

 

۰۲۶۹۱۰۱۱۳۸۳

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

برند ادمیرال در زمینه تولید لوازم خانگی فعالیت زیادی داشته است و محصولات مختلفی را وارد بازار نموده است و با برخورداری از بهترین کیفیت در تولید، توانسته است به خوبی در میان مردم مطرح شود.

ماکروویو ادمیرال براساس آخرین اصول دنیا ساخته شده است به گونه ای که هم از نظر ایمنی در درجه بالا قرار گرفته و هم از نظر ظاهری، طراحی زیبایی دارد و انواع رومیزی و توکار این وسیله وجود دارد.

کاهش میزان مصرف آب و برق در ماشین های لباسشویی بدون تغییر در کیفیت شست و شو، مهمترین رویکرد سازندگان ماشین های لباسشویی است که ماشین لباسشویی ادمیرال نیز از این ویژگی برخوردار است.

ماشین های ظرفشویی از برند ادمیرال کیفیت شست و شوی بالایی دارد و سعی کرده است که از نظر بهداشتی تمام جوانب را رعایت نماید تا شست و شو با دقت زیاد و کاملا بهداشتی صورت گیرد.

یخچال و فریزر از جمله وسایل مهم خانگی هستند که در صورت خرابی، بخش از امور منزل فلج می شود به همین دلیل در ابتدا باید برندهای مناسب را انتخاب نمود و یخچال فریزر ادمیرال به گونه ای ساخته شده است که عمر طولانی داشته و بهترین کارایی را ارائه کند.

یخچال ساید بای ساید ادمیرال دارای ظاهری زیبا، طراحی داخلی بسیار عالی و همچنین تجهیزات عالی برای تنظمات ساید بای ساید است که در سال های اخیر توانسته جایگاه خود را در میان رقبا بالا ببرد.

 

آشنایی با ما

 

 

ارائه خدمات پس از فروش به مشتری، حمایت از کالا در زمان خراب شدن، کسب اعتماد و اطمینان در میان مشتریان و همچنین افزایش اعتبار برند، از جمله مهمترین اهداف راه اندازی نمایندگی مجاز ادمیرال است. از این رو، مراکز اورژانس سرویس اقدام به راه اندازی تعمیرگاه مجاز تعمیر لوازم خانگی ادمیرال نموده است که در این تعمیرگاه ها، تیم متخصص تعمیرکاران تعمیر ادمیرال مشغول به فعالیت بوده و به محض تماس شما با تعمیرگاه، نیروهای خود را برای تعمیر به منزل شما اعزام می کند.

تعمیرگاه مجاز یخچال آدمیرال – نمایندگی آدمیرال – نمایندگی ادمیرال در کرج – نمایندگی آدمیرال در تهران – نمایندگی یخچال ادمیرال – نمایندگی یخچال ادمیرال تهران – نمایندگی آدمیرال کرج – نمایندگی آدمیرال تهران – نمایندگی محصولات ادمیرال – تعمیر یخچال آدمیرال – تعمیرات یخچال ادمیرال – تعمیرات ماشین لباسشویی آدمیرال – تعمیرات ماشین لباسشویی آدمیرال

 1669