1669 پشتیبانی سریع

نمایندگی مجاز هات پوینت

665 بازدید
تعمیر ماشین لباسشویی

با توجه به این که برند هات پوینت یکی از برندهای به نام در زمینه تولید لوازم خانگی است، به همین منظور برای ارائه خدمات پس از فروش و ایجاد اطمینان در مشتریان این برند از بابت حمایت از محصولات، اورژانس سرویس، نمایندگی مجاز هات پوینت را تاسیس نموده است تا یک حامی قوی در زمان تعمیرات وسایل این برند وجود داشته باشد.

 

شماره تماس های نمایندگی مجاز هات پوینت

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

۱۶۶۹

شماره تماس های شمال تهران

 

۰۲۱۲۲۲۲۸۳۰۰

 

۰۲۱۲۲۰۹۷۷۱۷

 

شماره تماس های جنوب تهران

 

۰۲۱۸۸۰۴۶۹۹۵

 

۰۲۱۶۶۴۷۹۰۴۰

 

شماره تماس های غرب تهران

 

۰۲۱۲۲۱۷۵۱۰۸

 

۰۲۱۴۴۴۰۱۸۱۱

 

شماره تماس های شرق تهران

 

۰۲۱۲۲۴۸۷۲۶۷

 

۰۲۱۷۷۰۴۳۴۶۶

 

شماره تماس های مرکز تهران

 

۰۲۱۸۸۱۰۹۴۵۴

 

۰۲۱۶۶۴۷۹۰۴۰

 

شماره تماس های کرج

 

۰۲۶۳۲۵۴۷۰۰۷

 

۰۲۶۹۱۰۱۱۳۸۳

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

در عرصه تولید لوازم خانگی، برند هات پوینت فعالیت زیادی داشته و تنوع بالایی را در محصولات لوازم خانگی ارائه و همچنین در طراحی هر وسیله به کار برده است:

وجود ایمنی بالا، طراحی زیبا و همچنین کارایی بالای ماکروویو براساس آخرین تکنولوژی های دنیا، مهمترین ویژگی های ماکروویو هات پوینت است.

ماشین لباسشویی هات پوینت به گونه ای طراحی شده است که بتواند کثیف ترین لباس ها را با کمترین مصرف انرژی شسته و کیفیت کار را بالا ببرد.

با توجه به این که امروزه ماشین های ظرفشویی تبدیل به یک وسیله پر کاربرد در منازل شده است لذا حتما باید در زمان خرید دقت داشت که بهترین برند خریداری شود و برند هات پوینت سعی کرده است که کیفیت کار را در زمان ساخت به حد بالا برساند.

یخچال فریزرهای هات پوینت با طراحی های زیبا و طراحی داخلی مناسب برای افزایش کیفیت کار، در میان انواع برندهای موجود به خوبی مطرح شده است.

با توجه به این که امروزه ساید بای سایدها در میان مردم بسیار جذابیت دارد لذا برند هات پوینت سعی بر این داشته است که به روزترین متدهای طراحی را در ساخت این وسیله به کار ببرد و در نتیجه توانسته است جایگاه مناسبی را به خود اختصاص دهد.

برای این که برندهای مختلف لوازم خانگی بتوانند در میان رقبای خود موفق شوند، باید به عوامل مختلف اهمیت دهند و مهمترین آن، جلب اعتماد مشتریان است. یکی از راه های جلب این اعتماد، ارائه خدمات پس از فروش و وجود نمایندگی های مجاز برای تعمیرات لوازم این برند است.

لذا اورژانس سرویس به کمک تیم تعمیرکار متخصصص تعمیر هات پوینت بهترین شرایط را برای مشتریان این برند فراهم نموده است به گونه ای که نیاز به انتقال وسیله به نمایندگی نیست بلکه کافی است شما با تعمیرگاه تماس گرفته و تعمیرکار به منزل شما اعزام می شود.

نمایندگی مجاز هات پوینت – نمایندگی یخچال هات پوینت

 1669