1669 پشتیبانی سریع

نمایندگی مجاز هاردستون

879 بازدید
تعمیر ماکروفر

در میان برندهای مختلف لوازم خانگی، هاردستون یکی از برندهایی است که در این عرصه بسیار فعالیت داشته است و توانسته اعتبار مناسبی را در میان مشتریان به دست بیاورد. مشتریان در زمان خرید، به وجود خدمات پس از فروش برای برند مورد نظر اهمیت می دهند به همین منظور اورژانس سرویس با تاسیس تعمیرگاه مجاز هاردستون سعی بر آن داشته است که خدمات پس از فروش را برای مشتریان این برند ارائه کند.

 

شماره تماس های نمایندگی مجاز هاردستون

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

۱۶۶۹

شماره تماس های شمال تهران

 

۰۲۱۲۲۲۲۸۳۰۰

 

۰۲۱۲۲۰۹۷۷۱۷

 

شماره تماس های جنوب تهران

 

۰۲۱۸۸۰۴۶۹۹۵

 

۰۲۱۶۶۴۷۹۰۴۰

 

شماره تماس های غرب تهران

 

۰۲۱۲۲۱۷۵۱۰۸

 

۰۲۱۴۴۴۰۱۸۱۱

 

شماره تماس های شرق تهران

 

۰۲۱۲۲۴۸۷۲۶۷

 

۰۲۱۷۷۰۴۳۴۶۶

 

شماره تماس های مرکز تهران

 

۰۲۱۸۸۱۰۹۴۵۴

 

۰۲۱۶۶۴۷۹۰۴۰

 

شماره تماس های کرج

 

۰۲۶۳۲۵۴۷۰۰۷

 

۰۲۶۹۱۰۱۱۳۸۳

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

هاردستون در تولید لوازم خانگی تنوع زیادی داشته و توانسته است با کیفیت بالا، انواع مختلفی از لوازم خانگی را تولید نماید. من جمله این  محصولات عبارتند از:

برند هاردستون براساس آخرین اصول طراحی ماکروویو در دنیا به منظور افزایش کارایی، ایمنی و همچنین طراحی زیبا در بدنه، ماکروویو هاردستون را با کیفیت بالا وارد بازار نموده است.

با توجه به مصرف آب و برق در ماشین های لباسشویی، باید طراحی ها به گونه ای صورت گیرد که کمترین میزان انرژی مصرف شده و در عین حال کیفیت شست و شو در حد عالی حفظ شود. این موضوع در ساخت ماشین لباسشویی هاردستون بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

ماشین ظرفشویی هاردستون براساس مدرن ترین تکنولوژی های روز دنیا ساخته شده است و در نتیجه بهترین کیفیت شست  و شو را به صورت کاملا بهداشتی انجام می دهد.

مهمترین ویژگی یخچال فریزرهای هاردستون، مصرف انرژی پایین این دو وسیله است که سبب اعتبار زیاد این برند در میان مردم و جامعه از نظر میزان مصرف انرژی شده است.

با توجه به محبوبیت زیاد یخچال های ساید بای ساید در میان مردم، برندهای مختلف هر یک به گونه ای سعی بر این دارند که جایگاه خود را در میان مردم ارتقا دهند. در این راستا، ساید بای ساید هاردستون نه تنها طراحی زیبا دارد بلکه از نظر کارایی بسیار مناسب عمل می کند.

 

آشنایی با ما

 

 

برند هاردستون هدف نهایی فعالیت های خود را جلب رضایت مشتری می داند. برای این منظور، نه تنها در خط تولید از گروه مجرب سازندگان کمک گرفته تا کیفیت تولیدات خود را بالا ببرد بلکه با ارائه خدمات پس از فروش در نمایندگی های مجاز، کالاهای خود را حمایت نموده و در نتیجه باعث می شود مشتری با اطمینان خاطر اقدام به خرید لوازم خانگی هاردستون نماید.

اورژانس سرویس به منظور رفع نیاز مشتریان هاردستون برای یافتن نمایندگی های مجاز تعمیرات این برند، تعمیرگاه مجاز هاردستون را به کمک تعمیرکاران متخصص راه اندازی نموده است و شرایط را برای مشتریان به گونه ای فراهم نموده که تنها با یک تماس، تعمیرکار به منزل شما اعزام شده و تعمیرات را در منزل انجام می دهد.

نمایندگی مجاز هاردستون – تعمیرگاه مجاز هاردستون – نمایندگی های مجاز هاردستون – نمایندگی های مجاز هاردستون – تعمیر هاردستون – تعمیرات هاردستون – تعمیر گاه هاردستون – تعمیر محصولات هاردستون – تعمیر لباسشویی هاردستون – تعمیر یخچال هاردستون – تعمیر کار هاردستون

 1669