1669 پشتیبانی سریع

نمایندگی مجاز بکو

677 بازدید
تعمیر ساید بای ساید

بکو یکی از برندهای لوازم خانگی است که در زمینه تولید انواع محصولات فعالیت داشته و با کمک تیم سازندگان مجرب، به موفقیت رسیده است. مشتریان این برند در زمان خرید از برند بکو، یکی از سوالاتی که مطرح می کنند، نمایندگی های مجاز برای حمایت و خدمات پس از فروش است. لذا اورژانس سرویس با تاسیس تعمیرگاه مجاز بکو، این خدمت را برای مشتریان برند بکو به انجام رسانیده است.

 

شماره تماس های نمایندگی مجاز بکو

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

۱۶۶۹

شماره تماس های شمال تهران

 

۰۲۱۲۲۲۲۸۳۰۰

 

۰۲۱۲۲۰۹۷۷۱۷

 

شماره تماس های جنوب تهران

 

۰۲۱۸۸۰۴۶۹۹۵

 

۰۲۱۶۶۴۷۹۰۴۰

 

شماره تماس های غرب تهران

 

۰۲۱۲۲۱۷۵۱۰۸

 

۰۲۱۴۴۴۰۱۸۱۱

 

شماره تماس های شرق تهران

 

۰۲۱۲۲۴۸۷۲۶۷

 

۰۲۱۷۷۰۴۳۴۶۶

 

شماره تماس های مرکز تهران

 

۰۲۱۸۸۱۰۹۴۵۴

 

۰۲۱۶۶۴۷۹۰۴۰

 

شماره تماس های کرج

 

۰۲۶۳۲۵۴۷۰۰۷

 

۰۲۶۹۱۰۱۱۳۸۳

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

 

در میان لوازم خانگی موجود در بازار، برند بکو به عنوان یکی از برندها به نام، جایگاه خاص خود را داشته و تنوع زیادی را در تولید انواع محصولات خانگی از خود نشان داده است. از جمله این محصولات می توان به موارد زیر اشاره نمود:

ماکروویو بکو به گونه ای طراحی شده است که شما متناسب با دکوراسیون آشپزخانه، می توانید از انواع رومیزی یا توکار این وسیله استفاده نمایید.

آن چه در مورد ماشین لباسشویی بکو لازم است بدانید، تعداد زیاد برنامه های شست و شو برای قدرت انتخاب بیشتر به منظور کاهش مصرف آب و برق است.

با توجه به این که ماشین ظرفشویی باید عمل شستن ظروف را انجام دهد لذا بهداشت در این وسیله اهمیت زیادی دارد و جالب است بدانید که ماشین ظرفشویی بکو براساس آخرین متد روز طراحی شده است تا با اصول بهداشتی به طور کامل تطابق داشته باشد.

اگر به برچسب انرژی موجود بر روی بدنه یخچال فریزرهای بکو دقت کرده باشید متوجه خواهید شد که این برند کمترین مصرف انرزی را دارد.

طراحی های زیبا و کارآمد هم در بدنه و هم در فضای داخلی و همچنین رنگ بندی های متنوع، از جمله مهمترین ویژگی های ساید بای ساید های بکو به شمار می روند.

 

آشنایی با ما

 

 

آن چه که برای برند بکو اهمیت بسیار زیادی دارد، جلب رضایت مشتری و ارتقا این رضایت است. در این راستا برند بکو نه تنها باید اقدامات زیادی در خط تولید و فروش انجام دهد بلکه باید با ارائه خدمات پس از فروش، کالاهای خود را حمایت کند تا مشتری با اطمینان خاطر از این که در صورت خراب شدن وسیله، نمایندگی مجاز برند بکو برای تعمیرات آماده خدمت رسانی است، اقدام به خرید نماید. به همین منظور، تعمیرگاه مجاز بکو توسط مرکز اورژانس سرویس مشغول به فعالیت است که با تماس مشتریان، تعیمرکار متخصص تعمیر وسایل خانگی بکو به منزل مشتری اعزام می شود تا تعمیرات در محل صورت گیرد.

نمایندگی مجاز بکو – نمایندگی های مجاز بکو – نمایندگی های مجاز یخچال بکو – تعمیر لوازم خانگی بکو – تعمیرات لوازم خانگی بکو – تعمیر گاه لوازم خانگی بکو – نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی بکو – تعمیر یخچال بکو – تعمیر یخچال فریزر بکو – نمایندگی تعمیرات یخچال بکو – نمایندگی تعمیر یخچال بکو – تعمیر کار یخچال بکو – تعمیرات یخچال فریزر بکو – تعمیر ماشین لباسشویی بکو – تعمیرات ماشین لباسشویی بکو – تعمیر ماشین ظرفشویی بکو – نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بکو – تعمیر ماشین ظرفشویی بکو – تعمیر ماشین لباسشویی بکو – تعمیرات ماشین لباسشویی بکو – نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بکو

 1669