1669 پشتیبانی سریع

نمایندگی مجاز سپهر الکتریک

856 بازدید
تعمیر ماشین ظرفشویی

با توجه به این که برند سپهر الکتریک به ویژه در سال های اخیر محصولات خانگی زیادی را وارد بازار نموده است لذا باید نمایندگی های مجاز برای حمایت از این کالاها پس از فروش وجود داشته باشد تا در صورت خراب شدن وسیله، مشتری با اعتماد به این نمایندگی ها، تعمیر وسیله خود را به تعمیرکاران متخصص بسپارد. به همین جهت اوررژانس سرویس با تاسیس تعمیرگاه مجاز سپهر الکتریک، آماده خدمت رسانی به مشتریان این برند خواهد بود.

 

شماره تماس های نمایندگی مجاز سپهر الکتریک

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

۱۶۶۹

شماره تماس های شمال تهران

 

۰۲۱۲۲۲۲۸۳۰۰

 

۰۲۱۲۲۰۹۷۷۱۷

 

شماره تماس های جنوب تهران

 

۰۲۱۸۸۰۴۶۹۹۵

 

۰۲۱۶۶۴۷۹۰۴۰

 

شماره تماس های غرب تهران

 

۰۲۱۲۲۱۷۵۱۰۸

 

۰۲۱۴۴۴۰۱۸۱۱

 

شماره تماس های شرق تهران

 

۰۲۱۲۲۴۸۷۲۶۷

 

۰۲۱۷۷۰۴۳۴۶۶

 

شماره تماس های مرکز تهران

 

۰۲۱۸۸۱۰۹۴۵۴

 

۰۲۱۶۶۴۷۹۰۴۰

 

شماره تماس های کرج

 

۰۲۶۳۲۵۴۷۰۰۷

 

۰۲۶۹۱۰۱۱۳۸۳

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

سپهر الکتریک دارای محصولات متنوعی در بازار لوازم خانگی است و از آن جایی که توانسته است شرایط تولید خود را با شرایط جهانی وفق دهد، به همین دلیل جایگاه خاصی در میان انواع برند لوازم خانگی دارد. برای مثال در میان محصولات سپهر الکتریک می توان به موارد زیر اشاره نمود:

امنیت بالا در استفاده از این برند ماکروویو، امکان انتخاب تعداد برنامه های بیشتر و همچنین طراحی زیبا، مهمترین ویژگی های ماکروویو سپهر الکتریک است.

با توجه به این برق و آب مهمترین منابع انسانی هستند و باید در مصرف آن ها صرفه جویی نمود، لذا ماشین لباسشویی سپهر الکتریک به گونه ای ساخته شده است که بدون کمترین افت در کیفیت شستن لباس، میزان مصرف آب و برق را کاهش دهد.

با توجه به نوع کارایی ماشین های ظرفشویی، لازم است بدانید که کارایی بالا در شستن ظروف و همچنین کاربرد آخرین متد جهانی در ساخت این وسیله، از جمله ویژگی های برجسته ماشین ظرفشویی سپهر الکتریک به شمار می روند.

آن چه در مورد یخچال فریزرها اهمیت بیشتری دارد، کم مصرف بودن این وسایل است زیرا یخچال و فریزر باید همیشه روشن باشند به همین منظور از جمله برندهایی که کمترین مصرف انرژی را دارند می توان به برند سپهر الکتریک اشاره نمود.

 

آشنایی با ما

 

 

امروزه یخچال های ساید بای ساید در میان مردم محبوبیت زیادی پیدا کرده اند و برندهای مختلف تولید کننده این وسیله باید همیشه آخرین تکنولوژی ها را در ساخت ساید بای ساید به کار ببرند تا بتوانند در میان رقبا موفق شوند و این موضوع، مهمترین اقدامی است که سپهر الکتریک انجام داده است.

جلب اعتماد مشتریان در زمان خرید، حمایت از کالا و در نتیجه افزایش رضایتمندی در میان مشتری و مهمتر از همه افزایش اعتبار در میان مردم، از مهمترین اهداف نمایندگی مجاز سپهر الکتریک است.

با توجه به آنچه گفته شد، مرکز اورژانس سرویس تیمی از تعمیرکاران متخصص تعمیر لوازم خانگی سپهر الکتریک را گرد هم آورده و با تاسیس تعمیرگاه مجاز سپهر الکتریک، خدمات پس از فروش و تعمیرات وسایل این برند را ارائه می کند. در این صورت تنها کافی است که شما به عنوان یک مشتری، با قسمت پشتیبانی نمایندگی تماس بگیری تا با توجه به مشکل رخ داده برای وسیله، تعمیرکار متخصص به منزل شما اعزام گردد.

نمایندگی مجاز سپهر الکتریک – تعمیرگاه مجاز سپهر الکتریک – نمایندگی های مجاز سپهر الکتریک – نمایندگی های مجاز سپهر الکتریک – تعمیرات سپهر الکتریک – تعمیر لباسشویی سپهر الکتریک – نمایندگی تعمیرات سپهر الکتریک – تعمیر ماشین لباسشویی سپهر الکتریک – نمایندگی تعمیر لباسشویی سپهر الکتریک

 1669