1669 پشتیبانی سریع
مقالات نمایندگی

ماکروفر ویداس مدل VI-1038ASP

354 بازدید
ماکروفر ویداس مدل VI-1038ASP

با پیشرفت تکنولوژی وسایلی تولید شده که زندگی را راحت تر کرده است. ماکروفر ویداس مدل VI-1038ASP  یکی از این وسایل می باشد که پخت غذا را در کمترین زمان انجام می دهد. گنجایش این ماکروفر ۳۸ لیتر است که برای خانواده های پرجمعیت کاربرد بیشتری دارد. ماکروفر مدل VI-1038ASP  به رنگ سیلور در بازار موجود می باشد.

ویژگی ها

در بسته بندی ماکروفر ویداس VI-1038ASP  یک سی دی آموزشی می باشد. این سی دی درباره برنامه های پخت غذا و کار با ماکروفر توضیحاتی به شما می دهد. داخل ماکروفر از جنس استیل می باشد و به راحتی تمیز می شود.

عملکرد یخ زدایی توربو در این ماکروفر براساس وزن مواد غذایی داخل آن انجام می گیرد. ماکروفر ویداس VI-1038ASP  دارای علامت پایان پخت می باشد، وقتی پخت غذا تمام می شود به شما اطلاع می دهد. قدرت ماکروفر در این مدل ۱۰۰۰ وات می باشد. همچنین با داشتن سیستم کانوکشن این دما به طور یکنواخت در داخل ماکروفر پخش می شود.

ماکروفر مدل VI-1038ASP  دارای سیستم پخت جوجه گردان، سرخ کن و بریان کن نیز می باشد. وجود این برنامه ها برای ماکروفر لازم است و کاربر را برای خرید آن مشتاق می کند.داشتن منوی پخت اتوماتیک و همچنین تایمر ۹۹ دقیقه و ۹۹ ثانیه از دیگر ویژگی های این ماکروفر می باشد.

این ماکروفر یک صفحه نمایش دیجیتال دارد که کلیه ی عملکرد های ماکروفر را نشان می دهد. یک ویژگی مهم که ماکروفر باید داشته باشد سیستم قفل کودک می باشد، چون باز شدن درب ماکروفر هنگام استفاده بسیار خطرناک می باشد. ماکروفر ویداس مدل VI-1038ASP  مجهز به این سیستم می باشد.

 

برچسب‌ها

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

 1669