1669 پشتیبانی سریع

نمایندگی مجاز کندی

564 بازدید
تعمیر فریزر

زمانی که شما قصد دارید از برند کندی لوازم خانگی را خریداری نمایید، آن چه که برای شما در میان تمام فاکتورها اهمیت می یابد، ارائه خدمات پس از فروش از طریق نمایندگی های مجاز است. مرکز اورژانس سرویس، با راه اندازی تعمیرگاه مجاز کندی، این شرایط را برای همه استفاده کنندگان از این برند مهیا نموده است.

 

شماره تماس های نمایندگی مجاز کندی

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

۱۶۶۹

شماره تماس های شمال تهران

 

۰۲۱۲۲۲۲۸۳۰۰

 

۰۲۱۲۲۰۹۷۷۱۷

 

شماره تماس های جنوب تهران

 

۰۲۱۸۸۰۴۶۹۹۵

 

۰۲۱۶۶۴۷۹۰۴۰

 

شماره تماس های غرب تهران

 

۰۲۱۲۲۱۷۵۱۰۸

 

۰۲۱۴۴۴۰۱۸۱۱

 

شماره تماس های شرق تهران

 

۰۲۱۲۲۴۸۷۲۶۷

 

۰۲۱۷۷۰۴۳۴۶۶

 

شماره تماس های مرکز تهران

 

۰۲۱۸۸۱۰۹۴۵۴

 

۰۲۱۶۶۴۷۹۰۴۰

 

شماره تماس های کرج

 

۰۲۶۳۲۵۴۷۰۰۷

 

۰۲۶۹۱۰۱۱۳۸۳

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

کندی در زمینه تولید وسایل برقی خانگی بسیار فعالیت داشته است و به ویژه این که تنوع در محصولات را بالا برده است که از جمله این محصولات می توان به موارد زیر اشاره نمود:

ایمنی و داشتن ظاهری زیبا، در مورد ماکروویوها اهمیت زیادی دارد و برند کندی به کمک سازندگان با تجربه خود که مسلط به تکنولوژی های روز دنیا هستند، بهترین طراحی را برای ماکروویو ارائه کرده اند.

ماشین لباسشویی کندی به گونه ای طراحی شده است که تعداد برنامه های شست و شوی آن ها زیاد باشد تا محدوده انتخاب برنامه زیاد شده و در نتیجه براساس نوع لباس و درجه کثیف بودن آن ها بتوان برنامه مناسب را انتخاب نمود و مصرف انرژی کم شود.

با توجه به این که ماشین های ظرفشویی باید از نظر بهداشت در کار کیفیت بالایی  داشته باشند، به همین منظور برند کندی طراحی ماشین ظرفشویی را براساس آخرین و به روزترین اصول بهداشتی انجام داده است و کیفیت کار را بالا برده است.

آن چه سبب شده است که یخچال و فریزرهای کندی بتوانند در میان برندهای موجود خود را نشان دهند، تنوع زیاد در طراحی این وسایل است.

طراحی های بسیار زیبا، رنگ بندی و مهمتر از همه طراحی داخلی بسیار عالی، از جمله مهمترین ویژگی های ساید بای ساید کندی است.

 

آشنایی با ما

 

 

زمانی که وسایل خانگی خراب می شود، نمی توان تعمیر آن را به هر تعمیرکاری سپرد بلکه باید به سراغ نمایندگی های مجاز رفت تا از بابت کیفیت کار مطمئن بود. به همین منظور نمایندگی مجاز کندی راه اندازی شده است تا مشتریان این برند، بتوانند اعتماد نموده و بدون نگرانی از نظر خدمات پس از فروش، اقدام به خرید لوازم خانگی کندی نمایند.

اورژانس سرویس با تاسیس تعمیرگاه مجاز کندی، از تیم تعمیرکار متخصص تعمیر کندی کمک گرفته است که  محصولات شما را حمایت نموده و به محض تماس شما با شرکت، در اسرع وقت نیروهای خود را به منزل شما اعزام می نماید تا تعمیر وسیله صورت گیرد.

نمایندگی مجاز لباسشویی کندی – نمایندگی مجاز ماشین لباسشویی کندی – تعمیر لباسشویی کندی – تعمیر ماشین لباسشویی کندی – تعمیرات کندی – تعمیر یخچال کندی – تعمیر گاه کندی – تعمیر ماشین ظرفشویی کندی – تعمیر گاه لباسشویی کندی – تعمیر گاه مجاز کندی

 1669