1669 پشتیبانی سریع

نمایندگی مجاز آبسال

844 بازدید
تعمیر ساید بای ساید

تعمیرگاه مجاز آبسال : به منظور پشتیبانی از محصولات برند آبسال و ایجاد اطمینان برای خریداران این برند، مرکز اورژانس سرویس اقدام به تاسیس تعمیرگاه مجاز آبسال نموده است که به کمک تیم متخصص خود می تواند شرایط ایده آل را برای حمایت از محصولات برند آبسال در زمان خرابی فراهم نماید.

 

شماره تماس های نمایندگی مجاز آبسال

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

۱۶۶۹

شماره تماس های شمال تهران

 

۰۲۱۲۲۲۲۸۳۰۰

 

۰۲۱۲۲۰۹۷۷۱۷

 

شماره تماس های جنوب تهران

 

۰۲۱۸۸۰۴۶۹۹۵

 

۰۲۱۶۶۴۷۹۰۴۰

 

شماره تماس های غرب تهران

 

۰۲۱۲۲۱۷۵۱۰۸

 

۰۲۱۴۴۴۰۱۸۱۱

 

شماره تماس های شرق تهران

 

۰۲۱۲۲۴۸۷۲۶۷

 

۰۲۱۷۷۰۴۳۴۶۶

 

شماره تماس های مرکز تهران

 

۰۲۱۸۸۱۰۹۴۵۴

 

۰۲۱۶۶۴۷۹۰۴۰

 

شماره تماس های کرج

 

۰۲۶۳۲۵۴۷۰۰۷

 

۰۲۶۹۱۰۱۱۳۸۳

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

 

آبسال با استفاده از متدهای روز دنیا، ماکروویوهایی را طراحی نموده است که هم از نظر محل قرارگیری تنوع داشته و هم از نظر کارایی، از کیفیتی و ایمنی بالایی برخوردار باشند.

ماشین لباسشویی آبسال، کمترین مصرف انرژی را در زمان شست و شوی لباس ها مصرف می کند ولی در کیفیت شست و شو، تغییری ایجاد نمی شود.

با توجه به این که امروزه خانم ها در بیرون منزل نیز فعالیت می کنند به همین منظور برندهای مختلف تولید کننده لوازم خانگی، اقدام به تولید ماشین های ظرفشویی نموده اند و از میان این برندها، آبسال نیز به خوبی خود را نشان داده است.

در زمان خرید یخچال و فریزر، فاکتورهای مختلفی اهمیت دارد که یکی از این فاکتورها، مصرف انرژی کم است که یخچال و فریزر آبسال براساس آن چه از روی برچسب انرژی مشخص است، کمترین میزان مصرف انرژی را دارند.

مهمترین ویژگی بارز در مورد یخچال های ساید بای ساید آبسال، به کار بردن آخرین تکنولوژی های دنیا در ساخت و طراحی های این دسته از یخچال ها است که همین امر سبب شده بتواند در میان رقبای خود، به خوبی جایگاه خود را بیابد.

نمایندگی مجاز آبسال به منظور ارائه خدمات پس از فروش برای مشتریان این برند و افزایش اعتماد در میان خریداران تاسیس شده است تا در زمان خراب شدن وسایل این برند، شما وسایل خود را به تعمیرکارانی که تخصصی در مورد این برند ندارند، نسپارید. به همین منظور، اورژانس سرویس تعمیرگاه مجاز آبسال را راه اندازی نموده است که در آن تیم متخصص مشغول به فعالیت بوده و با تماس شما با بخش پشتیبانی، تعمیرکار متخصص تعمیر برند خانگی آبسال را به منزل شما اعزام می نماید تا در محل و بدون نیاز به انتقال وسیله به نمایندگی، تعمیرات را در خانه انجام دهند.

 

آشنایی با ما

 

 

 

نمایندگی مجاز آبسال – تعمیرگاه مجاز آبسال – نمایندگی های مجاز آبسال – نمایندگی مجاز کولر آبسال – تعمیرگاه مجاز لباسشویی ابسال – نمایندگی آبسال – نمایندگی آبسال غرب تهران – نمایندگی آبسال شرق تهران – نمایندگی آبسال – نمایندگی آبسال در کرج – نمایندگی آبسال در شرق تهران – نمایندگی آبسال کرج – نمایندگی آبسال قزوین – نمایندگی آبسال در قزوین – نمایندگی آبسال شهر قدس – نمایندگی آبسال در شهر قدس – نمایندگی آبسال خیابان هنگام – نمایندگی آبسال خیابان پیروزی – نمایندگی آبسال خلج – نمایندگی خدمات ابسال – نمایندگی لوازم خانگی آبسال – نمایندگی آبسال در خیابان آزادی – نمایندگی آبسال فردیس کرج – نمایندگی ابسال فردیس – نمایندگی آبسال ولی عصر – نمایندگی آبسال هنگام – آدرس نمایندگی های آبسال

 1669