1669 پشتیبانی سریع

نمایندگی مجاز پاکشوما

674 بازدید
تعمیر ساید بای ساید پاکشوما

یکی از مهم ترین پارامتر ها در ارائه خدمات تعمیر لوازم خانگی زمان و تخصص است. اورژانس سرویس با اشراف بر این امر اقدام به تاسیس تعمیرگاه مجاز پاکشوما جهت ارائه خدمات به مشتریانی است که دارای لوازم خانگی برند پاکشوما هستند.

 

شماره تماس های نمایندگی مجاز پاکشوما

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

۱۶۶۹

شماره تماس های شمال تهران

 

۰۲۱۲۲۲۲۸۳۰۰

 

۰۲۱۲۲۰۹۷۷۱۷

 

شماره تماس های جنوب تهران

 

۰۲۱۸۸۰۴۶۹۹۵

 

۰۲۱۶۶۴۷۹۰۴۰

 

شماره تماس های غرب تهران

 

۰۲۱۲۲۱۷۵۱۰۸

 

۰۲۱۴۴۴۰۱۸۱۱

 

شماره تماس های شرق تهران

 

۰۲۱۲۲۴۸۷۲۶۷

 

۰۲۱۷۷۰۴۳۴۶۶

 

شماره تماس های مرکز تهران

 

۰۲۱۸۸۱۰۹۴۵۴

 

۰۲۱۶۶۴۷۹۰۴۰

 

شماره تماس های کرج

 

۰۲۶۳۲۵۴۷۰۰۷

 

۰۲۶۹۱۰۱۱۳۸۳

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

 

پاکشوما یکی از تولید کنندگان با سابقه در حوزه لوازم خانگی محسوب می شود که با عرضه محصولات متنوع و با کیفیت موفق به جلب رضایت مشتریان شد. استفاده از تکنولوژی های روز و همکاری با شرکت های بین المللی در عرصه تولید لوازم خانگی موجب رشد بیش از پیش این برند شد.

ماکروویو پاکشوما یکی از گزینه های مقرون به صرفه در انتخاب ماکروویو است. این وسیله با طراحی ظاهر زیبا، شکیل و مستحکم و همچنین مشخصات فنی مورد نظر مشتری در دسته بهترین گزینه های ساخت ایران قرار گرفت.

ماشین لباسشویی پاکشوما در انواع مختلف به بازار عرضه گردید و همین امر موجب جلب رضایت مشتریان متعدد با سلایق متفاوت شد. از این رو می توان موفقیت این محصول را در قیمت مناسب، کیفیت عالی و ظاهر زیبا دانست.

با مشاهده شرایط بازار لوازم خانگی و استقبال از ماشین های ظرفشویی، شرکت پاکشوما نیز اقدام به طراحی و تولید ماشین ظرفشویی پاکشوما نمود. در نظر گرفتن نیاز مشتری و طراحی مطابق با سلیقه ایرانی یکی از مولفه های موفقیت پاکشوما در این فیلد محسوب می شود.

با پیشرفت صنعت و زندگی ماشینی نیاز مشتریان به استفاده از یخچال های جا دار افزایش یافت. در این میان دقت و حساسیت در ظاهر یخچال نیز بسیار مورد توجه مشتری قرار گرفت و حاصل این نیاز سنجی تولید ساید باید ساید پاکشوما است که هر دو نیاز مشتری را پاسخگو است.

 

آشنایی با ما

 

 

هدف نمایندگی مجاز پاکشوما جذب مهندسین و تکنسین های متخصص در حوزه تعمیر لوازم خانگی و سپس آموزش و پرورش نیروهای متخصص در تعمیر لوازم خانگی پاکشوما است. بدین ترتیب امکان ارائه خدمات با کیفیت و در خور توجه مشتری فراهم می گردد. اورژانس سرویس با هدف افزایش کیفیت و مطابقت آن با استاندارد های بین المللی حوزه تعمیر و سرویس لوازم خانگی اقدام به ایجاد نمایندگی مجاز پاکشوما و سایر برند ها نمود تا امکان بررسی تخصصی و ارایه خدمات تخصصی هر برند فراهم شود.
اورژانس سرویس با گسترش نمایندگی های مجاز تعمیر لوازم خانگی این امکان را فراهم نمود تا مشتری در هر کجای ایران عزیز و هر ساعت از شبانه روز که نیاز به تعمیر لوازم خانگی داشت، تنها با یک تماس از خدمات با کیفیت و تخصصی نمایندگی مجاز تعمیرات استفاده نماید. این مزیت یکی از مهم ترین عوامل محبوبیت اورژانس سرویس است.

نمایندگی های مجاز پاکشوما – تعمیرگاه مجاز لباسشویی پاکشوما – ادرس نمایندگی مجاز لباسشویی پاکشوما درکرج – تعمیر لباسشویی پاکشوما – تعمیرات لباسشویی پاکشوما

 1669