1669 پشتیبانی سریع

نمایندگی مجاز سامسونگ

689 بازدید
تعمیر ساید بای ساید سامسونگ

اورژانس سرویس از بهترین ارائه دهندگان خدمات تعمیر لوازم خانگی با بررسی بازار مشتریان لوازم خانگی و کشف نیاز آن ها مبنی بر دریافت خدمات با بالاترین سطح کیفیت در حوزه تعمیر و سرویس محصولات سامسونگ موفق به راه اندازی دپارتمان تخصصی نمایندگی مجاز سامسونگ شد.

 

شماره تماس های نمایندگی مجاز سامسونگ

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

۱۶۶۹

شماره تماس های شمال تهران

 

۰۲۱۲۲۲۲۸۳۰۰

 

۰۲۱۲۲۰۹۷۷۱۷

 

شماره تماس های جنوب تهران

 

۰۲۱۸۸۰۴۶۹۹۵

 

۰۲۱۶۶۴۷۹۰۴۰

 

شماره تماس های غرب تهران

 

۰۲۱۲۲۱۷۵۱۰۸

 

۰۲۱۴۴۴۰۱۸۱۱

 

شماره تماس های شرق تهران

 

۰۲۱۲۲۴۸۷۲۶۷

 

۰۲۱۷۷۰۴۳۴۶۶

 

شماره تماس های مرکز تهران

 

۰۲۱۸۸۱۰۹۴۵۴

 

۰۲۱۶۶۴۷۹۰۴۰

 

شماره تماس های کرج

 

۰۲۶۳۲۵۴۷۰۰۷

 

۰۲۶۹۱۰۱۱۳۸۳

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

شرکت سامسونگ یکی از برترین تولید کنندگان لوازم خانگی محسوب می شود. محصولات سامسونگ Samsung با بالاترین کیفیت تولید و به بازار عرضه می شود. این مجموعه بر اساس نیاز مشتری اقدام به اعمال تغییر و افزایش سطح تکنولوژی محصولات خود می نماید. شرکت اورژانس سرویس نیز مفتخر است نیرو های متخصص خود را جهت ارائه خدمات تعمیر محصولات برند سامسونگ به محل شما اعزام نماید.

ماکروویو سامسونگ Samsung از جمله پر طرف دار ترین محصولات شرکت سامسونگ است که با طراحی های حرفه ای، جذاب و به روز موفق به جلب نظر مشتری شده و ضمن دارا بودن کیفیت و تکنولوژی حرفه ای بازار گسترده ای از مخاطب را جذب نموده.

ماشین لباس شویی از جمله دستگاه هایی بود که به دست طراحان صنعتی و شناخت نیاز مشتری به شست و شوی لباس بدون دخالت دست تولید شد. ماشین لباسشویی سامسونگ Samsung ضمن تامین نیاز های مشتری با استفاده از هنر طراحان صنعتی ظاهری فوق العاده نیز برای خود ایجاد نمود که از جمله وجه تمایزات این برند با سایرین است.

ماشین ظرفشویی سامسونگ با استفاده از با کیفیت ترین قطعات و آخرین و بروز ترین تکنولوژی های دنیا مشتریان بسیاری را جذب نمود. ماشین ظرفشویی با طریقه استفاده ساده و کارایی فوق العاده انقلابی در این حوزه ایجاد نمود.

شرکت سامسونگ با ارائه خدمات فراوان در حوزه لوازم برقی اقدام به تولید یخچال فریزر سامسونگ نمود. این وسیله کاربردی به دلیل استفده مکرر و روز مره از اهمیت فراوانی در حوزه لوازم خانگی برخوردار است.

 

آشنایی با ما

 

 

مشتریان یخچال و فریزر ها با ابراز علاقه به استفاده از وسیله ای سرمایشی با طراحی زیبا و ویژه، فکر اولیه تولید ساید بای ساید سامسونگ Samsung را برای مدیران این شرکت تولیدی ایجاد نمودند و سر انجام ساید بای ساید سامسونگ با قابلیت های فراوان تولید و به بازار عرضه شد.

همان طور که اشاره شد اورژانس سرویس با درک نیاز مشتریان اقدام به توسعه فعالیت تخصصی خود و تاسیس تعمیرگاه مجاز سامسونگ نمود. هدف نمایندگی مجاز سامسونگ ارائه خدمات تعمیر لوازم خانگی سامسونگ در کلیه مدل ها و انواع است. این مجموعه ضمن آموزش نیرو های متخصص خود جهت تعمیر لوازم خانگی سامسونگ کلیه زیرمجموعه های آن نظیر یخچال فریزر سامسونگ Samsung ، ساید بای ساید سامسونگ Samsung ، ماشین ظرفشویی سامسونگ Samsung ، ماشین لباسشویی سامسونگ Samsung را تحت پوشش ارائه خدمات با کیفیت خود قرار می دهد.

 1669