1669 پشتیبانی سریع

نمایندگی مجاز دوو در تبریز

890 بازدید
تعمیرات در تبریز

نمایندگی مجاز دوو در تبریز : دوو یک شرکت بزرگ تولید کننده محصولات الکترونیکی است، از جمله تلویزیون‌ها، یخچال‌ها، ماشین لباسشویی‌ها، دستگاه‌های تصفیه آب و غیره. در صورت بروز مشکل در محصولات دوو، بهتر است به یک مرکز تعمیرات مجاز دوو مراجعه کنید تا تعمیرات لازم را انجام دهند.

شرکت دوو نیز نمایندگی‌های مجاز خود را در سراسر جهان دارد که به تعمیرات محصولات آن اختصاص دارند. برای پیدا کردن نمایندگی مجاز دوو در نزدیکی خود، می‌توانید به وب‌سایت رسمی دوو مراجعه کنید و یا از طریق راه‌های ارتباطی با شرکت، اطلاعات لازم را دریافت کنید.

همچنین، در بسیاری از کشورها، شرکت‌های تعمیراتی مستقل وجود دارند که به تعمیرات محصولات الکترونیکی مختلف، از جمله محصولات دوو، می‌پردازند. در صورتی که به دنبال مرکز تعمیرات مستقل هستید، می‌توانید با جستجوی آنلاین یا با پرسش از دوستان و آشنایان خود، اطلاعات لازم را بدست آورید.

 

مناطق تحت پوشش نمایندگی مجاز دوو در تبریز

 

۱- ائل گلی -گلشهر – پرواز-رجایی شهر -زعفرانیه-خاوران-یاغچیان – فردوس -دادگستری -باخچه بان
۲- ولیعصر- رشدیه – استانداری – نصر -باغمیشه – مرزداران-الهیه -ولی امر-گلکار -گلپارک
۳- عباسی – ششگلان – چایکنار – آبرسان – گلگشت – امام خمینی
۴- منصور – ششگلان – شهید بهشتی – ساعت – بازار – ۱۷ شهریور- شهناز- شریعتی -حافظ- باغشمال – ارتش – پاستور
۵- منظریه – نصف راه – لاله – رسالت – اندیشه – رازی -جلالیه – ابوریحان – راه آهن -قطران
۶- قرآغاج-بهار – استاد جعفری – خانه سازی – شمس تبریزی – شهرک ارم-شهرک نور – حکم آباد

 

شماره تماس نمایندگی مجاز دوو در تبریز

 

۰۴۱۳۳۸۶۹۶۹۲

 

۰۹۹۲۹۸۶۵۹۷۴

 

آدرس دفتر  : یاغچیان اول خیابان توحید نبش شفای ۲

 

تعمیر لباسشویی دوو در تبریز

 

در صورتی که لباسشویی دوو شما دچار مشکل شده است، بهتر است به یک مرکز تعمیرات مجاز دوو مراجعه کنید تا تعمیرات لازم را انجام دهند. تعمیرات لباسشویی دوو ممکن است شامل تعویض قطعات خراب، تعمیر مدار الکترونیکی، شستشوی فیلترها و یا شستشوی بخش‌های داخلی لباسشویی باشد.

قبل از اینکه به مرکز تعمیرات بروید، بهتر است مشکل دقیق لباسشویی را تشخیص دهید. به عنوان مثال، اگر لباسشویی شما به طور کامل کار نمی‌کند، باید بررسی کنید که آیا برق به آن می‌رسد یا خیر. همچنین، اگر لباسشویی شما از کار افتاده و آب را نمی‌گیرد، ممکن است داشتن شلنگ آب خراب، خرابی در مدار الکترونیکی یا فیلترهای خراب باشد.

در هر صورت، بهتر است تعمیرات لباسشویی را به تعمیرکاران مجاز دوو بسپارید تا بتوانند با استفاده از قطعات اصلی و با دانش فنی لازم، مشکل شما را حل کنند. همچنین، بهتر است از قبل با شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت دوو آشنا شوید و از این خدمات در صورت نیاز بهره‌مند شوید.