1669 پشتیبانی سریع
مقالات نمایندگی

یخچال فریزر دوقلوی هیمالیا مدل پانوراما

1147 بازدید
یخچال فریزر دوقلوی هیمالیا مدل پانوراما

یخچال فریزر دوقلوی هیمالیا مدل پانوراما جز آن دسته از محصولات ایرانی است که بی شک مقبول هرکسی می باشد. این یخچال فریزر به لطف ظاهر شکیل و مدرن، فضای بیشتر، سیستم نوفراست و بهره بری از تکنولوژی های روز دنیا قابل رقابت با نمونه های مشابه خارجی می باشد.

ویژگی ها

–    با یخچال فریزر پانوراما از پر کردن مخزن آبسردکن و یخساز راحت می شوید. زیرا سیستم مدرن و اتوماتیک آبسردکن و یخساز در این مدل مستقیما به آب شهری وصل می شود.

–    نوشیدنی های مورد علاقه تان را در هوم بار پانوراما گذاشته و بدون باز کردن درب اصلی یخچال آنها را بیرون بیاورید و خنک میل کنید.

–    وجود ۵ طبقه، ۲ کشو و ۵ کشو روی درب در یخچال و نیز ۷ کشو در فریزر این مدل را کاملا جادار و مناسب برای همه نموده است.

–     کشوی مخصوص نگهداری میوه و سبزیجات با قابلیت کنترل رطوبت (Multi Box) و محفظه دمای پایین(Magic Cooling Box) برای نگهداری گوشت و ماهی تازه و نیز خوراکی های حساس از دیگر پارامترهای مثبت این مدل است.

–    فریزر پانوراما مجهز به کشوی جادار Big Box است. این کشو طراحی هوشمندانه این فریزر را برای استفاده بهینه از فضا نشان می دهد.

–    یخچال فریزر دوقلوی هیمالیا مدل پانوراما صد در صد نوفراست بوده و از سیستم روشنایی LED در هر دو کابین بهره می برد.

–    رتبه انرژی در یخچال پانوراما A و در فریزر آن B می باشد.

–    کندانسور یخچال فریزر هیمالیا مدل پانورما به صورت مخفی یا Hidden است. از این رو گرد و غبار در آن نفوذ نکرده و کارایی خود را از دست نمی دهد.

همه چیز درباره یخچال فریزر دوقلوی هیمالیا مدل پانوراما را مطالعه فرمودید. این یخچال فریزر مجهز به امکانات متنوعی است و کاملا نظر خریداران را تامین می کند.

اورژانس سرویس لوازم خانگی

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

 1669