1669 پشتیبانی سریع
مقالات نمایندگی

حرکات شست و شوی شبیه با دست در ماشین لباسشویی ال جی

418 بازدید
حرکات شست و شوی شبیه با دست در ماشین لباسشویی ال جی

ال جی یکی از معروفترین و محبوب ترین برندهای لوازم خانگی در میان مردم است و آن چه سبب شده است این محبوبیت شکل بگیرد، تحت تاثیر چند عامل است:

۱-   استفاده از آخرین تکنولوژی های جهانی در وسایل

۲-   کیفیت بالا در تولید و در نتیجه کسب اعتبار از جانب خریداران

۳-   حمایت از کالا پس از فروش

ال جی در تمام وسایل خانگی خود، فناوری های نوین را به کار برده است و از جمله آن می توان به ساخت ماشین های لباسشویی اشاره نمود.

ماشین های لباسشویی ال جی بر این اساس طراحی شده است که کمترین میزان انرژی در آن استفاده و کیفیت بالایی در شست و شو داشته باشند. برای همین منظور، جدیدترین متد روز که به این هدف نزدیک باشد، استفاده می گردد که یکی از این متدها، نحوه شست و شوی لباس ها است.

ماشین لباسشویی ال جی چگونه لباس ها را می شوید

نکته بسیار جالب در مورد نحوه شستن لباس ها در ماشین لباسشویی ال جی این است که حرکات شست و شو، همانند شستن لباس با دست تنظیم شده است. ما می دانیم که در قدیم زمانی که لباس ها با دست شسته می شد، به گونه ای این عمل صورت می گرفت که تمام کثیفی لباس ها از بین می رفتند حال ال جی سعی کرده است همین حرکات را در ماشین لباسشویی به کار ببرد. لذا اگر بخواهیم مراحل شستن لباس در ماشین لباسشویی ال جی را بررسی کنیم باید به مراحل زیر اشاره نمود:

۱-    مرحله پله ای

در این مرحله، لباس ها در داخل دیگ ماشین لباسشویی بلند شده و به قسمت پایین پرتاب می شود. البته لازم است بدانید که در این روش لباس ها چروک نمی شوند.

۲-   آبکشی

در مرحله آبکشی، دیگ ماشین لباسشویی با دور بالا می چرخد و همین امر سبب می شود که لباس ها به بدنه دیگ بچسبد در نتیجه هم آب و هم ماده شوینده، بیشتر به داخل لباس ها نفوذ می کند.

۳-   پیچش لباس ها

در حین شست و شو، لباس ها با صدای کم به هم می پیچند تا بهتر شسته شوند.

۴-   غلتاندن لباس ها

دیگ یا همان درام ماشین لباسشویی شروع به چرخش می کند تا لباس ها داخل آب و شوینده بغلتند.

۵-   سایش لباس ها

در این مرحله باید لباس ها ساییده شوند تا ماده شوینده حل شده و لکه ها از بین برود. در این حالت، درام به چپ و راست در زیر لباس حرکت می کند و عمل سایش انجام می گیرد.

۶-   تاب دادن لباس ها

تاب دادن لباس ها دقیقا شبیه زمانی است که شما در لگن، لباس های ظریف را تاب می دهد. این حرکت برای شستن لباس هایی است که بافت ظریف دارند.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

 1669