1669 پشتیبانی سریع
مقالات نمایندگی

ماشین های لباسشویی هوشمند سامسونگ

384 بازدید
ماشین های لباسشویی هوشمند سامسونگ

در میان برندهای مختلفی که از ماشین های لباسشویی وجود دارد، سامسونگ یکی از معتبرترین برندهای موجود است که به دلیل استفاده از اخرین تکنولوژی های روز دنیا در ساخت و همچنین اهمیت به طراحی ظاهری زیبا برای ماشین های لباسشویی، اعتبار زیادی را در میان مردم به دست آورده است. سامسونگ سعی دارد که همیشه از به روزترین تحولات جهانی در ساخت ماشین لباسشویی استفاده کند تا هم کارایی آن در شستن لباس ها چندین برابر گردد و هم این که میزان مصرف انرژی در هنگام کار کردن کاهش یابد. مهمترین اقدام سامسونگ، ساخت و طراحی ماشین های لباسشویی هوشمند است که در این مقاله به بررسی ویژگی های این دسته از ماشین های لباسشویی سامسونگ می پردازیم:

۱-     استفاده از تکنولوژی کریستال بلو

آن چه که سامسونگ به آن بسیار اهمیت داده است، زمان است. در نظر بگیرید که شما لباس ها را داخل ماشین لباسشویی قرار داده اید و زمانی که سر کار و یا بیرون از منزل هستید، به این فکر می افتید که ای کاش این امکان وجود داشت که تا رسیدن به خانه، لباس ها شسته شده باشند و با ورود به خانه، فقط باید لباس ها به بند آویزان شوند. با این کار زمان خود را مدیریت می کنید. لذا سامسونگ با تکنولوژی کریستال بلو امکان شست و شوی هوشمند را برای شما فراهم نموده است. به گونه ای که شما با تنظیم برنامه های ماشین لباسشویی، می توانید از طریق وای فای و در خارج از منزل، با تلفن همراه خود، ماشین لباسشویی را فعال نمایید تا لباس ها را بشوید.

۲-    تکنولوژی شست و شوی اتوماتیک

در ماشین لباسشویی هوشمند سامسونگ، ۴ حسگر وجود دارد که زمانی که لباس ها را داخل ماشین لباسشویی قرار می دهید، اطلاعات مربوط به لباس ها شامل میزان کثیف بودن، اندازه لباس، میزان آب و میزان ماده شوینده را بررسی نموده و براساس برآیند اطلاعات، برنامه مناسب شست و شو را انتخاب می کند. این کار باعث می شود که در شست و شو، کمترین میزان آب و برق مصرف شود.

۳- صفحه تمام لمسی

در ماشین لباسشویی هوشمند سامسونگ، قسمتی که مربوط به انتخاب برنامه ها است، به صورت لمسی است و باعث شده است که کار کردن با این نوع ماشین لباسشویی راحت تر باشد.

۴-  استفاده از فناوری اکو بابل (Eco bubble)

این فناوری باعث می شود که ماده شوینده بهتر بتواند در داخل لباس نفوذ کند در نتیجه هم قدرت پاک کنندگی آن بیشتر شود و هم این که کمتر به آب گرم برای افزایش نفوذ پذیری نیاز باشد.

 

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

 1669