1669 پشتیبانی سریع
مقالات نمایندگی

یخچال فریزر ساید بای ساید بوش مدل KAN58A104

930 بازدید
یخچال فریزر ساید بای ساید بوش مدل KAN58A104

یخچال فریزر ساید بای ساید بوش مدل KAN58A104 دارای رنگ سفید و بدنه ای استیل ضد خش است. بدنه این یخچال فریزر به گونه ای است که چربی یا لکه های جای دست روی آن باقی نمانده و به راحتی پاک می شود. این یخچال طراحی بسیار امروزی و شیک داشته و می تواند در نگاه اول توجه شما را به خود جلب کند.

ویژگی های یخچال فریزر ساید بای ساید بوش KAN58A104

این یخچال دارای یک محفظه مولتی بار برای قرار دادن میوه ها و سبزیجات است و می توانید برای حفظ تازگی و طراوت آن ها، دما و رطوبت یخچال را به صورت دلخواه و مناسب خود تنظیم کنید. این یخچال ساید بای ساید دارای یخساز و آب سرد کن بوده و شما می توانید به راحتی به کمک آن نوشیدنی های خنک و خوشمزه آماده کنید.

برای روشنایی داخلی فضای یخچال از لامپ های LED استفاده شده است که علاوه بر تامین روشنایی و نور کافی، مصرف برق و تولید گرمای بسیار ناچیزی دارند. ظرفیت این یخچال فریزر ۵۳۱ لیتر بوده و کشو ها و قفسه های آن قابلیت تنظیم ارتفاع دارند. بنابراین شما می توانید به راحتی هر ماده غذایی را داخل یخچال خود جای دهید.

گردش هوای چندگانه موجود در یخچال و فریزر باعث می شود که هوای داخل یخچال یکپارچه شده و از برخورد مستقیم سرما به مواد خوراکی جلوگیری شود. برخورد مستقیم سرما به موارد خوراکی باعث یخ زدگی آن ها می شود. عملکرد این یخچال فریزر نیز از نوع بدون برفک بوده و یخچال حتی بعد از چند سال استفاده نیز دچار برفک زدگی نمی شود.

یخچال فریزر ساید بای ساید بوش مدل KAN58A104  همچنین دارای قابلیت سوپر فریز یا سرمایش سریع است. زمانی که شما برای فریز کردن یک ماده خوراکی عجله دارید، می توانید به وسیله این تکنولوژی در زمان کوتاهی بدون از بین رفتن خواص مواد را منجمد کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

 1669