1669 پشتیبانی سریع
مقالات نمایندگی

یخچال و فریزر بوش مدل KAG90AI204

356 بازدید
یخچال و فریزر بوش مدل KAG90AI204

یخچال و فریزر بوش مدل KAG90AI204 یک یخچال فریزر بسیار زیبا و به رنگ نقره ای است که به تمامی آشپزخانه های مدرن و کلاسیک می آید. این یخچال فریزر دارای یک بار خانگی بوده و تا دسترسی شما به مواد خوراکی پرمصرف راحت تر انجام شود. گنجایش یخچال آن ۳۵۹ لیتر و گنجایش فریزر آن ۱۶۳ لیتر است که برای هر خانواده با هر تعداد اعضای خانواده مناسب است.

ویژگی های یخچال و فریزر بوش KAG90AI204

این یخچال فریزر از نوع ساید بای ساید بوده و دارای رده انرژی A+ است. از آن جا در طول شبانه روز و هر روز سال یخچال روشن است، مصرف انرژی بالا باعث می شود هزینه برق مصرفی شما در پایان ماه بسیار زیاد شود. این یخچال ساید بای ساید از نوع بدون برفک است تا از هدر رفتن انرژی و کاهش کیفیت و کارایی یخچال جلوگیری شود.

این یخچال دارای ۳ طبقه، ۴ طبقه همراه با درب و ۳ عدد کشو است که شما می توانید به راحتی هر ظرف با هر اندازه را داخل آن جای دهید. قفسه ها و طبقه های یخچال از جنس شیشه نشکن بوده تا علاوه بر زیبایی طول عمر یخچال را نیز افزایش دهد.

در داخل دستگاه یک سیستم تهویه و فیلترهای بوگیر به کار رفته است. در نتیجه هوای داخلی یخچال همواره تمیز و بدون هیچ گونه میکروب، آلودگی و یا حتی بو است. در داخل یخچال دو محفظه مخصوص نگه داری میوه و سبزیجات قرار دارد که باعث می شود این مواد بعد از چند روز نگه داری در یخچال همچنان با طراوت و تازه باقی بمانند.

یخچال و فریزر بوش مدل KAG90AI204 دارای یخساز اتوماتیک و آب سرد کن بوده و تنها ۴۳ دسی بل صدا تولید می کند. در صورت قطع برق فریزر آن می تواند تا ۴ ساعت دمای مناسب را داخل خود حفظ کند.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

 1669