1669 پشتیبانی سریع
مقالات نمایندگی

ماکروفر بوش مدل HMT84G654I

931 بازدید
ماکروفر بوش مدل HMT84G654I

ماکروفر بوش مدل HMT84G654I یکی دیگر از ماکروفرهای برند بوش است که با داشتن قابلیت ها و ویژگی های بسیار کاربردی می تواند رضایت خاطر شما از یک خرید مناسب را به دست آورد. این ماکروفر ۲۱ لیتر ظرفیت داشته و شما می توانید یک وعده غذایی کامل خانواده خود را با آن تهیه کنید.

ویژگی های ماکروفر بوش HMT84G654I

این ماکروفر دارای ۱۰ برنامه پخت ترکیبی و ۸ برنامه پخت غذای اتوماتیک است. در نتیجه شما می توانید به راحتی هر غذای مورد نظرتان را با آن آماده کنید. شما می توانید با استفاده از این برنامه ها و نوع غذایتان، بهترین دما و مناسب ترین زمان پخت را انتخاب کرده تا غذا به شکلی کاملا ایده آل و مناسب تهیه شود.

با استفاده از قابلیت تنظیم زمان پخت شما می توانید برای هر پخت یا گرم کردن غذای داخل ماکرفر یک زمان مشخص را تعیین کرده تا بعد از گذشت زمان و پخت غذا، دستگاه به طور خودکار خاموش شود. با استفاده از این قابلیت به هیچ وجه غذای شما نمی سوزد یا ته نمی گیرد!

با استفاده از گریل ۱۳۰۰ واتی این ماکروفر می توانید مواد خوراکی بسیاری را گریل کرده و غذاهای رژیمی و سالم تهیه کنید. این دستگاه برقی تنها ۱۸ کیلوگرم وزن داشته و شما می توانید به راحتی آن را در گوشه ای از آشپزخانه خود قرار دهید.

پخت ترکیبی از دیگر ویژگی های ماکروفر بوش مدل HMT84G654I است که به شما کمک می کند غذاهای خود را به کمک اشعه و حرارت به صورت ترکیبی آماده کرده و غذایی منحصر به فرد داشته باشید. با استفاده از صفحه نمایش به کار رفته در قسمت جلویی ماکروفر نیز می توانید در هر لحظه زمان باقی مانده به اتمام پخت و دمای داخلی دستگاه را ببینید.

برچسب‌ها

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

 1669