1669 پشتیبانی سریع
مقالات نمایندگی

یخچال فریزر ساید بای ساید بوش مدل KAN 60A40 NE

1122 بازدید
یخچال فریزر ساید بای ساید بوش مدل KAN 60A40 NE

یخچال فریزر ساید بای ساید بوش مدل KAN 60A40 NE یک یخچال با کیفیت و مناسب برای خانواده های کم جمعیت و متوسط است. یخچال آن ۳۷۷ لیتر و فریزر آن ۲۲۷ لیتر ظرفیت دارد. افرادی که به رنگ های سیلور یا نقره ای در طراحی منزل و آشپزخانه خود علاقه مند هستند، می توانند این یخچال بسیار زیبا و شیک را برای خود با قیمت مناسب خریداری کنند.

ویژگی های یخچال فریزر ساید بای ساید بوش KAN 60A40 NE

یخچال این دستگاه برقی دارای سه طبقه شیشه ای و سه کشو برای نگه داری میوه و سبزیجات است. شما می توانید دما و رطوبت موجود در محفظه های نگه داری میوه را به صورت دلخواه و متفاوت با دمای کلی یخچال تنظیم کنید.

طبقه های این یخچال قابلیت تغییر ارتفاع داشته و در نتیجه به شما این امکان را می دهد که مواد خوراکی خود را به شکل کاملا بهینه داخل آن جای دهید. سیستم هوای چندگانه به کار رفته در این یخچال فریزر باعث می شود نوسانات دما به کم ترین مقدار خود کاهش پیدا کرده و مواد غذایی تازگی و طعم خود را تا مدت ها حفظ کنند.

این یخچال ساید باید ساید دارای قابلیت سرمایش و انجماد سریع بوده و با انتخاب این حالت مواد خوراکی قرار داده شده در یخچال در زمان بسیار کوتاهی خنک یا منجمد می شوند. با استفاده از هوم بار به کار رفته روی درب یخچال دسترسی به نوشیدنی ها و مواد خوراکی بسیار آسان تر شده است.

آب سرد کن و یخساز این یخچال باعث می شود شما برای نوشیدن آب خنک نیازی به باز کردن درب یخچال نداشته باشید و بتوانید در هر زمان عطش خود را با یک نوشیدنی خنک برطرف کنید.

اورژانس سرویس

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

 1669