1669 پشتیبانی سریع
مقالات نمایندگی

تکنولوژی ادواش (AddWash) در ماشین های لباسشویی سامسونگ

604 بازدید
تکنولوژی ادواش

ماشین لباسشویی یکی از مهمترین و ضروری ترین وسایل برقی خانگی است که بخشی از نظافت منزل را بر عهده دارد. با توجه به این که ماشین لباسشویی همزمان برق و آب را مصرف می کند، لذا برندهای مختلف در پی این هستند که با استفاده از فناوری های نوین، بتوانند کارایی ماشین لباسشویی را افزایش دهند تا این مصرف انرژی، مقرون به صرفه باشد. در این راستا، برند سامسونگ یکی از محبوب ترین برندها در زمینه تولید لوازم خانگی و همچنین ماشین لباسشویی است.

سامسونگ با گروه سازنده خود در خط تولید ماشین لباسشویی، کارشناسانی را انتخاب نموده است که سازندگان را از آخرین دستاوردها و فناوری های دنیا در زمینه ساخت ماشین لباسشویی آگاه نماید تا بهترین محصول به بازار عرضه گردد.

آن چه که در مورد ماشین های لباسشویی سامسونگ لازم به ذکر است، اهمیت زیاد به نیازهای مردم است. سامسونگ سعی دارد که بتواند از حداقل زمان و انرژی برای بهترین شست و شو در لباس ها استفاده نماید. در این راستا، تکنولوژی ادواش، مهمترین رویکرد ماشین های لباسشویی سامسونگ است. این تکنولوژی دو ویژگی مهم را در بر دارد:

۱-     وجود درب اضافه برای اضافه نمودن نرم کننده

برخی از لباس ها همانند حوله ها، لباس های پشمی و همچنین لباس های کودک، باید با نرم کننده شسته شوند تا پس از اتمام شست و شو، بافت لباس نرم بماند. در ماشین های لباسشویی برندهای دیگر، نرم کننده همزمان با پودر لباسشویی به لباس ها افزوده می شود و لذا نمی تواند به خوبی تاثیرگذار باشد و لباس ها را نرم کند. در صورتی که سامسونگ، با تکنولوژی ادواش، یک درب اضافه برای ماشین لباسشویی در نظر گرفته است تا پس از اتمام شست و شو و در مرحله آبکشی، نرم کننده به لباس اضافه شود و در نتیجه بتواند به خوبی بافت لباس ها را نرم کند.

۲-   ایجاد شرایط شست و شو برای لباس های حساس

خیلی از بانوان در زمانی که قصد دارند لباس مجلسی خود را بشویند، ترجیح می دهند که این کار را به خشکشویی بسپارند چون می ترسند ماشین لباسشویی بافت لباس را خراب کنند. اما لازم است بدانید که ماشین لباسشویی سامسونگ با تکنولوژی ادواش باعث شده است که کوچکترین آسیب به بافت لباس وارد نشود. در این مورد، دیگ ماشین لباسشویی الماس گون است در نتیجه در زمان شست و شوی لباس، نخکش شدن و آسیب به لباس رخ نخواهد داد.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

 1669