1669 پشتیبانی سریع

نمایندگی مجاز ویرپول

772 بازدید
تعمیر یخچال

اورژانس سرویس یکی از نمایندگی های تعمیر لوازم خانگی است که با هدف ارتقاء سطح کیفی ارائه خدمات اقدام به تاسیس تعمیرگاه مجاز ویرپول Whirlpool نمود تا امکان ارائه خدمات به مشتریان این برند را داشته باشد.

شماره تماس های نمایندگی مجاز ویرپول

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

۱۶۶۹

شماره تماس های شمال تهران

 

۰۲۱۲۲۲۲۸۳۰۰

 

۰۲۱۲۲۰۹۷۷۱۷

 

شماره تماس های جنوب تهران

 

۰۲۱۸۸۰۴۶۹۹۵

 

۰۲۱۶۶۴۷۹۰۴۰

 

شماره تماس های غرب تهران

 

۰۲۱۲۲۱۷۵۱۰۸

 

۰۲۱۴۴۴۰۱۸۱۱

 

شماره تماس های شرق تهران

 

۰۲۱۲۲۴۸۷۲۶۷

 

۰۲۱۷۷۰۴۳۴۶۶

 

شماره تماس های مرکز تهران

 

۰۲۱۸۸۱۰۹۴۵۴

 

۰۲۱۶۶۴۷۹۰۴۰

 

شماره تماس های کرج

 

۰۲۶۳۲۵۴۷۰۰۷

 

۰۲۶۹۱۰۱۱۳۸۳

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

شرکت تولیدی ویرپول از فعالین حوزه تولید لوازم خانگی است که محصولات متنوعی روانه بازار نموده. محصولات ویرپول Whirlpool شامل ماکروویو ویرپول، یخچال فریزر ویرپول، ساید بای ساید ویرپول، ماشین ظرفشویی ویرپول و ماشین لباسشویی ویرپول است که در ادامه به توضیح و معرفی آن می پردازیم.

ماکروویو ها از لوازم ضروری زندگی در این عصر محسوب می شوند. چرا که استفاده مداوم و روز مره از آن موجب دائم الاستفاده بودن ماکروویو شده. ماکروویو ویرپول با در نظر گیری این حجم از کاربرد ماکروویو اقدام به تولید انواع مدل های آن نمود.

ماشین لباسشویی ویرپول یکی از محصولات پر طرفدار این برند است. استفاده از تکنولوژی روز دنیا به همراه طراحی ظاهر مناسب از جمله پارامتر های محبوبیت ماشین های لباسشویی این برند شده است.

شرکت Whirlpool با مشاهده علاقمندی مشتریان و میزان نیاز آن ها به استفاده از ماشین ظرفشویی اقدام به تولید ماشین ظرفشویی ویرپول Whirlpool نمود . مشتریان با توجه به پیشینه معتبر ویرپول این محصول را انتخاب نمودند.

 

آشنایی با ما

 

 

یخچال فریزر ویرپول Whirlpool یکی از محصولات این برند است که با توجه به نیاز مشتریان طراحی و تولید شده. ظرفیت های متفاوت در اندازه های مختلف یخچال فریزر موجب شده طیف گسترده ای از مشتریان اقدام به خرید یخچال فریزر ویرپول نمایند.

ساید بای ساید ها از جمله شاهکار های طراحی صنعتی مطابق با نیاز مشتری محسوب می شوند. ساید بای ساید ویرپول یکی از محصولات این شرکت است که با توجه به محبوبیت ساید بای ساید نزد مشتریان تولید و روانه بازار گردیده.

اورژانس سرویس با ارائه خدمات تعمیر لوازم خانگی در سالیان گذشته موفق به کسب جایگاه مطلوب نزد مشتریان شد. این مجموعه حرفه ای جهت گسترش فعالیت های خود در حوزه تعمیر لوازم خانگی اقدام به تاسیس نمایندگی مجاز ویرپول نمود. هدف نمایندگی مجاز ویرپول Whirlpool ارائه خدمات تعمیرات لوازم خانگی این برند در سطح کشور است. این مجموعه با هدف ارائه بالاترین سطح کیفیت و اولویت دهی به رضایت مشتریان از خدمات دریافتی اورژانس سرویس بنا شد.
اورژانس سرویس واحد های مختلف از جمله واحد پشتیبانی فنی و تکنسین های متخصص در تعمیر انواع برند ها و انواع لوازم خانگی را دارا است. با توجه به تخصصی بودن ساز و کار این مجموعه نمایندگی برند ها به صورت تخصصی در حوزه همان برند فعالیت می نمایند.

 1669