1669 پشتیبانی سریع

تعمیرگاه مجاز ایندزیت

619 بازدید
تعمیر ساید بای ساید ایندزیت

یکی از اهداف اورژانس سرویس ارائه خدمات تعمیر لوازم خانگی با بالا ترین کیفیت ممکن در سطح ایران است. این تیم حرفه ای کلیه خدمات را در نهایت احترام به مشتری و با تلاش بی وقفه در این راستا ارائه می نماید. از این رو اقدام به تاسیس تعمیرگاه مجاز ایندزیت Indesit نمود.

 

شماره تماس های تعمیرگاه مجاز ایندزیت

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

۱۶۶۹

شماره تماس های شمال تهران

 

۰۲۱۲۲۲۲۸۳۰۰

 

۰۲۱۲۲۰۹۷۷۱۷

 

شماره تماس های جنوب تهران

 

۰۲۱۸۸۰۴۶۹۹۵

 

۰۲۱۶۶۴۷۹۰۴۰

 

شماره تماس های غرب تهران

 

۰۲۱۲۲۱۷۵۱۰۸

 

۰۲۱۴۴۴۰۱۸۱۱

 

شماره تماس های شرق تهران

 

۰۲۱۲۲۴۸۷۲۶۷

 

۰۲۱۷۷۰۴۳۴۶۶

 

شماره تماس های مرکز تهران

 

۰۲۱۸۸۱۰۹۴۵۴

 

۰۲۱۶۶۴۷۹۰۴۰

 

شماره تماس های کرج

 

۰۲۶۳۲۵۴۷۰۰۷

 

۰۲۶۹۱۰۱۱۳۸۳

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

 

محصولات ایندزیت Indesit که با کیفیت عالی و طراحی مطابق سلیقه مشتری ساخته شده اند موفق به جلب رضایت مشتریان در بازار لوازم خانگی ایران شدند. از این رو اورژانس سرویس خود را ملزم به ارائه خدمات تعمیر لوازم خانگی در سطح استاندارد های بین المللی نمود. در ادامه به معرفی محصولات ایندزیت خواهیم پرداخت.

ماکروویو ایندزیت Indesit از جمله لوازم خانگی است که جزئی از زندگی مدرنیته کنونی شده است. بر همین اساس وجود ماکروویو جهت تسریع در پخت و پز بسیار مورد توجه عزیزانی است که پخت و پز انجام می دهند.

شست و شوی سریع لباس ها و دارا بودن برنامه های متنوع شست و شو مطابق با نیاز مشتری از جمله ویژگی های ماشین لباسشویی ایندزیت Indesit است.

سهولت شست و شوی ظروف، محافظت از ظروف در مقابل آسیب و شکستگی، ارتقاء سطح کیفی بهداشت شست و شوی ظروف همگی از عواملی است که ماشین ظرفشویی ایندزیت Indesit را در بازار لوازم خانگی مطرح نموده است.

اورژانس سرویس به دلیل نیاز سنجی از مشتریان موفق به درک این موضوع شد که مشتریان نیازمند تعمیر فوری یخچال فریزر خود هستند. چرا که هرچه مدت زمان تعمیر یخچال فریزر ایندزیت طولانی تر باشد احتمال کاهش کیفیت خوراکی ها، میوه و سبزیجات داخل یخچال افزایش می یابد.

 

آشنایی با ما

 

 

ساید بای ساید ایندزیت Indesit آمیزشی از زیبایی و تکنولوژی را در طراحی و مشخصات فنی به نمایش گذاشته که همین امر موجب جذب مشتریان فراوانی شده است.

می توان گفت هدف نمایندگی ایندزیت ارائه خدمات مطلوب در سطح کیفی عالی به مشتریان است. اورژانس سرویس بر اسا تجربیات فراوان خود در سال ها فعالیت پیرامون حوزه تعمیر لوازم خانگی موفق به جلب رضایت مشتریان از خدمات خود شد. با گسترش دامنه ارائه خدمات از تهران به شهرستان ها ضرورت تخصصی تر شدن خدمات ایجاد شد. بر همین اساس اورژانس سرویس جهت پوشش برند های مختلف لوازم خانگی اقدام به تاسیس نمایندگی مجاز ایندزیت و سایر برند ها نمود. با این اقدام کلیه خدماتی که مشتری جهت تعمیر لوازم خانگی دریافت می کند تخصصی بوده و نیروی متخصص و کار آزموده از اورژانس سرویس و نمایندگی ایندزیت به محل وی اعزام می شوند.
اورژانس سرویس هدف خود را مبنی بر جلب رضایت مشتری از خدمات ارائه شده قرار داده و کلیه نمایندگی های مجاز تعمیر لوازم خانگی که تحت پوشش اورژانس سرویس هستند نیز ملزم به رعایت این نکات هستند. تعمیرکار متخصص اورژانس سرویس پس از حضور در محل مشتری و بررسی مورد معیوب اقدام به ارائه توضیحات مورد نیاز به مشتری نموده تا ادامه روند تعمیر و سرویس آن را آغاز نماید.

نمایندگی مجاز ایندزیت – تعمیرگاه مجاز ایندزیت – نمایندگی مجاز ماشین لباسشویی ایندزیت – نمایندگی ایندزیت – نمایندگی ایندزیت در تهران – نمایندگی ایندزیت در کرج – نمایندگی ایندزیت در شیراز – نمایندگی ایندزیت کرج -نمایندگی – نمایندگی indesit در ایران – نمایندگی indesit در شیراز – نمایندگی indesit کرج – نمایندگی لوازم خانگی indesit – نمایندگی های – نمایندگی تعمیرات – نمایندگی فروش indesit – نمایندگی ماشین لباسشویی indesit – نمایندگی لباس شویی indesit

 1669