1669 پشتیبانی سریع

تعمیرگاه مجاز آریستون

807 بازدید
تعمیر ساید بای ساید آریستون

تعمیرگاه مجاز آریستون Ariston یکی از دپارتمان های زیر مجموعه اورژانس سرویس است که با هدف ارائه خدمات با کیفیت و مطلوب به مشتریان تاسیس گردیده. این مجموعه تخصصی با آموزش نیرو های متخصص و تکنسین های مجرب اقدام به ارائه خدمات پس از فروش آریستون می نماید.

 

شماره تماس های تعمیرگاه مجاز آریستون

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

۱۶۶۹

شماره تماس های شمال تهران

 

۰۲۱۲۲۲۲۸۳۰۰

 

۰۲۱۲۲۰۹۷۷۱۷

 

شماره تماس های جنوب تهران

 

۰۲۱۸۸۰۴۶۹۹۵

 

۰۲۱۶۶۴۷۹۰۴۰

 

شماره تماس های غرب تهران

 

۰۲۱۲۲۱۷۵۱۰۸

 

۰۲۱۴۴۴۰۱۸۱۱

 

شماره تماس های شرق تهران

 

۰۲۱۲۲۴۸۷۲۶۷

 

۰۲۱۷۷۰۴۳۴۶۶

 

شماره تماس های مرکز تهران

 

۰۲۱۸۸۱۰۹۴۵۴

 

۰۲۱۶۶۴۷۹۰۴۰

 

شماره تماس های کرج

 

۰۲۶۳۲۵۴۷۰۰۷

 

۰۲۶۹۱۰۱۱۳۸۳

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

سفارش آنلاین تعمیرات

 

محصولات آریستون Ariston که توسط شرکت تولیدی آریستون به بازار عرضه می شود دارای کیفیت مطلوب و مورد قبولی است که مشتریان را مجاب به خرید می کند. در ادامه به معرفی محصولات آریستون خواهیم پرداخت.

ماکروویو آریستون در انواع توکار و رو میزی عرضه می شود که متناسب با مکان استفاده، موقعیت و نیاز مشتری انتخاب می شود. ماکروویو های آریستون از با کیفیت ترین متریال در ایتالیا ساخته شده اند.

انتخاب صحیح ماشین لباسشویی به دلیل مصرف بالای انرژی و منابعی همچون آب دارای اهمیت فراوان هستند. نکته قابل توجه تکنولوژی های به کار رفته در ماشین لباسشویی آریستون Ariston است که تمامی این نکات را مد نظر قرار داده است.

ماشین ظرفشویی آریستون Ariston با ظرفیت های گوناگون جهت استفاده در خانواده های کم جمعیت و پر جمعیت ارائه گردیده. مشتریان عزیز با توجه به نیاز خود قادر به انتخاب مناسب ترین گزینه خواهند بود.

 

آشنایی با ما

 

 

یخچال فریزر آریستون با دارا بودن برچسب انرژی آ یکی از انتخاب های مطلوب در حوزه لوازم خانگی است. تکنولوژی های روز دنیا و قابلیت انجماد قوی در جا یخی یخچال فریزر آریستون آن با به گزینه مناسب جهت انتخاب مشتریان تبدیل نموده است.

ساید بای ساید آریستون Ariston حاصل درک طراحان صنعتی از نیاز مشتریان است. نیاز به فضای بیشتر با اولویت زیبایی ظاهری یخچال و فریزر ها موجب شد ساید بای ساید با ظاهری مطلوب جهت رفع نیاز مشتریان تولید و روانه بازار شود.

اورژانس سرویس یکی از ارائه کنندگان سرویس تعمیر لوازم خانگی است که سال ها در این امر سابقه دارد. این تیم حرفه ای به جهت خدمت رسانی به مشتری و ارائه خدمات با کیفیت عالی زیر مجموعه هایی متشکل از برند های لوازم خانگی ایجاد نموده اند. این زیر مجموعه ها تحت عنوان نمایندگی مجاز تعمیر لوازم خانگی هر برند فعالیت می نمایند. هدف نمایندگی مجاز آریستون Ariston، تعمیر لوازم خانگی آریستون با امکانات و مزایای مطلوبی است که رضایت مشتری را جلب نموده و موجب افزایش سطح اعتماد وی به خدمات پس از فروش آریستون شود.
نمایندگی مجاز آریستون Ariston با آموزش نیروهای خود و ایجاد کادر تخصصی تعمیرات آریستون موفق به ارائه خدمات با کیفیت و تخصصی این برند به مشتریان شد. از این رو اعتبار فراوانی کسب نمود و همین امر موجب تبلیغ غیر مستقیم این مجموعه توسط مشتریان شده است.

 1669