1669 پشتیبانی سریع
مقالات نمایندگی

تحولات اخیر یخچال های سامسونگ

319 بازدید
تحولات اخیر یخچال های سامسونگ

سامسونگ یکی از مهمترین برندهای لوازم برقی خانگی است که در عرصه تولیدات، تنوع زیادی دارد. مهمترین ویژگی بارز این برند در تولید لوازم خانگی، تکیه بر آخرین تکنولوژی های روز دنیا برای ساخت وسایل برقی است.همین امر سبب شده است که لوازم خانگی سامسونگ محبوبیت زیادی در میان مردم داشته باشند. در این مورد می توان به تحولات اخیر برند سامسونگ در تولید یخچال اشاره نمود.

سامسونگ در تولید یخچال، فریزر و ساید بای ساید، سعی دارد تولیدات خود را با آخرین دستاوردهای جهانی وفق دهد تا علاوه بر افزایش کارایی وسایل، محبوبیت تولیدات خود را در میان مردم بیشتر نماید و با این کار، اعتبار سامسونگ در میان برندهای رقیب، بیشتر خواهد شد. در این مقاله ما قصد داریم شما را از آخرین تحولات یخچال های سامسونگ آشنا کنیم:

۱-   تفکیک فضای داخلی به قسمت های مجزا

سامسونگ در ساختن و طراحی وسایل خود، به نیازهای مردم اهمیت می دهد. لذا در تحقیقاتی که کارشناسان شرکت سامسونگ انجام داده اند، مشخص گردیده است که زمانی که فرد درب یخچال را باز می کند، تمایل دارد سریعا ماده غذایی مورد نظر خود را پیدا کند لذا دسترسی سریع و آسان به مواد غذایی، از جمله انتظارات خانواده ها است. به همین منظور سامسونگ از طریق دو درب متفاوت، فضای داخلی را به گونه ای تفکیک کرده است که مواد غذایی براساس پرمصرف و کم مصرف در داخل آن چیده شوند.

۲-   طراحی فضای ویترین مانند

به منظور نگهداری از مواد پر مصرف که دسترسی سریع به آن ها لازم است همانند نوشیدنی ها، پنیر، سس و… فضای طبقه بندی شده ویترین مانند طراحی شده است که مواد به خوبی در آن چیده شده و قابل رویت هستند.

۳-   جریان هوای یکنواخت در فضای داخلی

در یخچال های سامسونگ به منظور این که همه قسمت های فضای داخلی حتی در مقیاس هر اینچ، خنک بماند، خروجی های هوای خنک را به صورت چندگانه تعبیه کرده اند که سبب شده است هوای به محض خروج از خروجی های چندگانه، در همه قفسه ها به صورت یکنواخت جریان یابد.

۴-   استفاده از کمپرسور خطی هوشمند

با این تکنولوژی، زمانی که شما به تکرار درب یخچال را باز و بسته نمایید حتی با گذاشتن غذای گرم در یخچال، کمپرسور سریعا واکنش نشان داده و با کاهش مصرف انرژی، هوای داخلی را سریعا خنک می کند.

۵-   یخ ساز با ظرفیت بالا

برای تعبیه قسمت یخ ساز، از استیل ضد زنگ استفاده شده است تا با وجود یخ ها داخل آن، زنگ زدگی رخ ندهد از طرفی حجم این قسمت زیاد است و حدود ۲ کیلوگرم یخ را در خود جای می دهد.

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

 1669