1669 پشتیبانی سریع
مقالات نمایندگی

معرفی تکنولوژی Knock-On در یخچال فریزرهای ال جی

434 بازدید
تکنولوژی Knock-On در یخچال فریزرهای ال جی

در عرصه تولید لوازم برقی خانگی، برندهای مختلفی فعالیت می کنند که در این میان می توان به برند ال جی اشاره نمود. یکی از مهمترین ویژگی هایی که در برند ال جی وجود دارد، طراحی های بسیار زیبا و به روز در لوازم خانگی است که سبب جذابیت آن ها می شود و در نتیجه مشتریان زیادی را به سمت خود جلب می کند. این ویژگی را با یک مثال توضیح می دهیم:

در میان لوازم خانگی ال جی، یخچال فریزرها و حتی ساید بای سایدها، طراحی های بی نظیری دارند به گونه ای که حتی به جرات می توان گفت از نظر طراحی و جذابیت در ساخت، برند ال جی حرف اول را در میان برندهای وجود می زند. ال جی سعی کرده است که در کنار نیاز مردم، بحث سلائق را نیز در نظر بگیرد و همین امر باعث شده که بتواند از نظر سلائق مختلف، جذاب به نظر برسد.

در یخچال فریزرهای ال جی، تکنولوژی های روز دنیا برای طراحی به کار رفته است که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

۱-    استفاده از چند درب در یخچال و فریزر

۲-    استفاده از درب شیشه ای بر روی درب اصلی به منظور ایجاد ویترین در درب

۳-    قفسه بندی متنوع و کارآمد در داخل بدنه

۴-    و…

در ادامه این موارد، یکی از به روزترین تکنولوژی هایی که جدیدا ال جی در یخچال فریزرها به کار برده است، تکنولوژی Knock-On یا ضربه زدن است.

معرفی تکنولوژی Knock-On یا ضربه زدن

ما می دانیم که زمانی که درب یخچال باز می شود، سرمای داخل آن خارج می گردد و دوباره یخچال باید فعالیت موتور را زیاد کند تا هوای سرد از دست رفته، جایگزین شود. هر چه مدت زمان باز بودن درب یخچال بیشتر باشد، میزان خروج هوای سرد بیشتر و میزان فعالیت موتور نیز بیشتر خواهد شد. لذا از ان جایی که کاهش مصرف انرژی سر لوحه فعالیت های ال جی است، برای رفع این مشکل، ال جی طرحی را پیاده نموده است و آن تکنولوژی ضربه زدن به درب است.

اگر شما بخواهید بدون باز کردن درب یخچال، از محتویات داخل آن با خبر شوید، این تکنولوژی بسیار مفید است. زمانی که شما با دست به درب یخچال ضربه می زنید، محتویات داخلی ان به صورت واضح دیده می شود در نتیجه شما فرصت کافی برای رویت داخل یخچال هم دارید. در این صورت با باز نشدن درب یخچال، سرما خارج نمی شود و لذا انرزی هدر نمی رود. پس این طور می توان بیان نمود که تکنولوژی Knock-On، تحولی شگرف در کاهش مصرف انرژی در یخچال و ساید بای ساید است.

برچسب‌ها

مطالب مرتبط

دیدگاه کاربران

نام شما *
ایمیل شما *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

 1669