1669 پشتیبانی سریع

نمایندگی مجاز توشیبا

598 بازدید
تعمیر یخچال

در میان برندهای مختلف لوازم خانگی، توشیبا یکی از فعالان این صنعت است که محصولات متعددی را از لوازم خانگی تولید کرده است. لذا مشتریان لوازم خانگی، از این برند نیز استقبال کرده اند آن چه برای آن ها اهمیت دارد، خدمات پس از فروش و وجود نمایندگی های مجاز برای تعمیرات است. در این راستا، اورژانس سرویس با تاسیس تعمیرگاه مجاز توشیبا، خریداران این برند را حمایت می کند.

 

شماره تماس های نمایندگی مجاز توشیبا

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

۱۶۶۹

شماره تماس های شمال تهران

 

۰۲۱۲۲۲۲۸۳۰۰

 

۰۲۱۲۲۰۹۷۷۱۷

 

شماره تماس های جنوب تهران

 

۰۲۱۸۸۰۴۶۹۹۵

 

۰۲۱۶۶۴۷۹۰۴۰

 

شماره تماس های غرب تهران

 

۰۲۱۲۲۱۷۵۱۰۸

 

۰۲۱۴۴۴۰۱۸۱۱

 

شماره تماس های شرق تهران

 

۰۲۱۲۲۴۸۷۲۶۷

 

۰۲۱۷۷۰۴۳۴۶۶

 

شماره تماس های مرکز تهران

 

۰۲۱۸۸۱۰۹۴۵۴

 

۰۲۱۶۶۴۷۹۰۴۰

 

شماره تماس های کرج

 

۰۲۶۳۲۵۴۷۰۰۷

 

۰۲۶۹۱۰۱۱۳۸۳

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

توشیبا سعی بر این داشته است که در فعالیت خود در عرصه تولید لوازم خانگی، تنوع را بالا ببرد و انواع مختلف لوازم را با کیفیت جهانی تولید نماید. از جمله این محصولات می توان به موارد زیر اشاره نمود:

ماکروویو توشیبا براساس آخرین تکنولوژی های روز دنیا ساخته شده است و براساس دکوراسیون آشپزخانه می توان انواع رومیزی و توکار را انتخاب نمود.

آن چه که در مورد ماشین لباسشویی توشیبا بسیار بارز است، وجود تعداد برنامه ی بیشتر برای شست و شوی لباس ها است با این کار هم کیفیت شست و شو بالا می رود و هم  در مصرف آب و برق صرفه جویی می شود.

شستن ظروف به کمک ماشین های ظرفشویی، امروزه برای خانم ها بسیار کمک کننده است. در این راستا ماشین ظرفشویی توشیبا براساس آخرین اصول بهداشتی طراحی شده است تا ظروف با کیفیت بالا شسته شوند.

اگر به برچسب انرژی یخچال و فریزر توشیبا دقت شود متوجه خواهید شد که این برند از یخچال فریزر کمترین میزان انرژی را مصرف می کند و این مسئله اهمیت زیادی در مورد این وسیله دارد.

 

آشنایی با ما

 

 

طراحی زیبا، حجم فضای داخلی بدون تغییر در اندازه بدنه و همچنین کارایی بالا، از مهمترین ویژگی های ساید بای ساید توشیبا به حساب می آید.

برای هر برند از وسایل خانگی، آن چه که در نهایت اهمیت دارد، جلب رضایت مشتری است. در این راستا، برند توشیبا نه تنها با تولیدات مناسب و با کیفیت بلکه با ارائه خدمات پس از فروش، سعی بر افزایش این رضایتمندی داشته است. وجود نمایندگی های مجاز لوازم خانگی توشیبا باعث می شود که در زمان خرید، مشتری از بابت حمایت کالا اطمینان داشته باشد.

اورژانس سرویس دارای تیم تعمیرکار متخصص تعمیر لوازم خانگی توشیبا در تعیمرگاه مجاز توشیبا است که به محض تماس مشتری، نیروی خود را به منزل مشتری اعزام می کند. لذا مشتری استرس انتقال وسیله به نمایندگی را ندارد.

نمایندگی های مجاز توشیبا در تهران – تعمیرگاه مجاز لباسشویی توشیبا – نمایندگی های مجاز توشیبا در تهران – نمایندگی توشیبا – نمایندگی توشیبا در تهران – نمایندگی توشیبا در ایران – نمایندگی توشیبا در شیراز – نمایندگی توشیبا تهران – نمایندگی توشیبا در کرج – تعمیر توشیبا – تعمیر لباسشویی توشیبا – تعمیر ماشین لباسشویی توشیبا

 1669