1669 پشتیبانی سریع

نمایندگی مجاز وستینگ هاوس

621 بازدید
تعمیر ساید بای ساید وستینگ هاوس

یکی از مهم ترین مسائل مشتریان لوازم خانگی استفاده از خدمات پس از فروش است. این خدمات که به وسیله تعمیرگاه های مجاز ارائه می گردد بسیار از لحاظ کیفی مورد توجه مشتریان است. بر همین اساس اورژانس سرویس اقدام به تاسیس مرکز تخصصی تعمیرگاه مجاز وستینگ هاوس WestingHouse نمود.

 

شماره تماس های نمایندگی مجاز وستینگ هاوس

 

شماره تماس سراسری بدون پیش شماره

 

 

۱۶۶۹

شماره تماس های شمال تهران

 

۰۲۱۲۲۲۲۸۳۰۰

 

۰۲۱۲۲۰۹۷۷۱۷

 

شماره تماس های جنوب تهران

 

۰۲۱۸۸۰۴۶۹۹۵

 

۰۲۱۶۶۴۷۹۰۴۰

 

شماره تماس های غرب تهران

 

۰۲۱۲۲۱۷۵۱۰۸

 

۰۲۱۴۴۴۰۱۸۱۱

 

شماره تماس های شرق تهران

 

۰۲۱۲۲۴۸۷۲۶۷

 

۰۲۱۷۷۰۴۳۴۶۶

 

شماره تماس های مرکز تهران

 

۰۲۱۸۸۱۰۹۴۵۴

 

۰۲۱۶۶۴۷۹۰۴۰

 

شماره تماس های کرج

 

۰۲۶۳۲۵۴۷۰۰۷

 

۰۲۶۹۱۰۱۱۳۸۳

 

سفارش آنلاین :

 

سفارش آنلاین تعمیرات

 

وستینگ هاوس WestingHouse یکی از تولید کنندگان به نام لوازم خانگی محسوب می شود که با ارائه محصولات با کیفیت و همگام با تکنولوژی موفق به جذب مصرف کنندگان بسیاری شد. یخچال فریزر وستینگ هاوس WestingHouse، مایکروویو وستینگ هاوس WestingHouse، ساید بای ساید وستینگ هاوس WestingHouse، ماشین ظرفشویی وستینگ هاوس WestingHouse و ماشین لباسشویی وستینگ هاوس WestingHouse از جمله محصولات این برند معتبر است.

مایکروویو وستینگ هاوس یکی از محصولات شاخص این برند است که با به کار گیری تکنولوژی روز دنیا و در نظر گرفتن ایمنی طراحی و روانه بازار شده است. ماکروویو وستینگ هاوس با کیفیت بالا و برنامه های پخت متفاوت ارائه می گردد.

ماشین لباسشویی وستینگ هاوس با طراحی روز دنیا و مشخصات فنی شاخص به همراه برچسب انرژی رتبه عالی موفق به جلب رضایت مشتریان خود در حوزه لوازم خانگی شده است.

شست و شوی ظروف با آخرین تکنولوژی روز دنیا و بالاترین سطح رعایت بهداشت و تمیزی در ظروف شسته شده از ویژگی های ماشین لباسشویی وستینگ هاوس است.

یخچال فریزر یکی از لوازم خانگی ضروری محسوب می شود که کیفیت فنی و تکنولوژی به کار رفته در آن به جهت جای دادن خوراکی های قابل فساد از اهمیت فراوانی برخوردار است. چرا که هرگونه نقص موجب فساد خوراکی ها و تحمیل ضرر و زیان مالی می شود.

 

آشنایی با ما

 

 

با افزایش علاقمندی مشتریان به دکوراسیون یکی از مهم ترین پارامتر های مورد توجه ظاهر و طراحی لوازم خانگی بود. بر همین اساس ساید بای ساید تولید و با ظاهری مناسب و استفاده از حداکثر امکانات و فضای ممکن به بازار عرضه شد.

اورژانس سرویس یکی از مراکز متمرکز در حوزه تعمیر لوازم خانگی است که با اعتبار و سابقه درخشان خود اقدام به گسترش فعالیت خود در سطح کشور و کلیه برند ها نموده است. اورژانس سرویس با تاسیس نمایندگی مجاز وستینگ هاوس WestingHouse و آموزش نیرو های متخصص جهت تعمیر و سرویس محصولات برند وستینگ هاوس موفق به ارائه خدمات مطلوب با هزینه نازل به مشتریان شد. هدف نمایندگی وستینگ هاوس ایجاد فضایی رقابتی در ارائه خدمات با کیفیت است که در نهایت منافع آن به مشتریان رسیده و اعتبار این خدمات رسانی با کیفیت معطوف به اورژانس سرویس می شود.
یکی از اهداف نمایندگی وستینگ هاوس ارائه خدمات تعمیر لوازم خانگی این برند در کوتاه ترین زمان ممکن است. بدین ترتیب با توجه به زیر ساخت های قوی اورژانس سرویس نمایندگی های وی قادر هستند در هر ساعت از شبانه روز و تمامی نقاط کشور نسبت به ارائه خدمات تعمیر و سرویس لوازم خانگی اقدام نمایند.

 1669